חופשת אביב בעמק יזרעאל יעד ששווה בדיקה מקרוב

ישראל אינה מדינה גדולה במיוחד, אך היא מתאפיינת באזורים גיאוגרפיים מגוונים ושונים מאוד אחד מן השני. עמק יזרעאל הוא אחד האזורים הנעימים והיפים ביותר במדינה, במיוחד בתקופת האביב.

22.03.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חופשת אביב בעמק יזרעאל יעד ששווה בדיקה מקרוב

תמונות: תיירות מזרע

 

 

יעד שמרבית הישראלים אינם מכירים טוב מספיק. במיוחד עכשיו, לקראת פסח וחגי האביב, מדובר בהזדמנות מצוינת לחופשה בעמק, על שלל האטרקציות ומקומות האירוח הפסטוראליים שניתן למצוא באזור.

 

 

מהן כמה מהאפשרויות לטיולים ואטרקציות מעניינות לכל המשפחה באזור עמק יזרעאל? היכן ניתן ומומלץ במיוחד להתארח ולישון במסגרת נופש בצפון למשפחות באזור העמק?

 

 

 

שלל מסלולים לכל המשפחה והזדמנויות לחוות אירוח בקיבוצים בצפון – חופשה בעמק

 

 

עמק יזרעאל כולל כמות מרשימה במיוחד של מסלולי טיולים המתאימים לכל המשפחה, כמו גם מסלולים מאתגרים יותר ל"מיטיבי לכת". העמק כולל שפע של גנים לאומיים בהם ניתן לטייל ולנפוש בחיק הטבע המקומי המרהיב. כמה דוגמאות לכך הן גן הנדיב, שמורת נחל המערות, גבעת הרקפות (הרי מנשה), גן השלושה (הסחנה), עין יזרעאל ועוד.

 

 

בכל גן לאומי כזה תמצאו שלל מסלולי הליכה המתאימים לכל המשפחה, כמו גם סביבה פסטוראלית וטבעית לעשות בה פיקניק נחמד, הסברים מפורטים בנוגע לאתרים ההיסטוריים והתרבותיים השוכנים בעמק וכיוצ"ב.

 

 

גם מבחינת מסלולי הליכה לא תתקשו למצוא (אולי תתקשו לבחור...) בעמק יזרעאל כאלו המתאימים לכל המשפחה. למשל – מסלולי ההליכה בהר תבור, הטיילת לאורך נחל ציפורי, תל יודפת והר עצמון, מספר מסלולים שונים בהר ארבל, נחל צביה, שביל סובב כנרת ועוד.

 

 

מבחינת אטרקציות של ממש תוכלו למצוא בעמק מבחר עשיר של פעילויות דוגמת טיולים מודרכים ברכבי שטח (בנהיגה עצמית), טיסה בכדור פורח, חדרי בריחה ייחודיים לאזור, כל מה שיש לכנרת וסביבתה להציע וכיוצ"ב.

באמת שלא חסרים מסלולים, פארקים, גנים, פעילויות, אטרקציות למיניהן ועוד. משעמם לא יהיה...

 

 

 

להתארח בפסטוראליות בכפר נופש בצפון

 

 

חופשת האביב שלנו בעמק יזרעאל לא תהיה מושלמת כמובן ללא מקום אירוח ולינה טוב, מתאים ומפנק. בהקשר זה נמליץ בחום על חוויית אירוח של כפר נופש בצפון, דוגמת כפר הנופש של קיבוץ מזרע השוכן בלב העמק.

 

 

אירוח בקיבוצים בצפון בהחלט יכול להפוך כל נופש בצפון למשפחות למיוחד במינו ולתת לנו ולילדים לטעום סגנון מעט שונה של אירוח. בכפר הנופש של קיבוץ מזרע ניתן למצוא חדרים נעימים עם מדשאות מטופחות ורחבות ידיים בחוץ (והמון מקום לילדים לרוץ, להשתולל, לשחק וליהנות), ואף אפשרות לאכול בחדר האוכל המקומי של הקיבוץ (כמו גם להשתכשך בבריכת הקיבוץ) ולהעניק לילדים חוויה מיוחדת שהם לא ישכחו.

 

 

כמובן שכבר הנופש נמצא בסמוך לטבע ולשדות הירוקים של העמק ובמרחק נסיעה קצרה מכל מוקדי הטיולים והאטרקציות שהוזכרו לעיל, ומהווה "בסיס" מצוין לחופשה האביבית שלנו. כך תבטיחו כי ימי החופשה מלאים עניין והנאה לכולם, וכי את הערבים והלילות נעביר במקום נעים, פסטוראלי ומפנק, ממש בלב ליבו של העמק.

 

 

חופשה נעימה.

 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים

\