חנות למוצרי חשמל דלק יוסף נסר אלדין

מרכז דלק יוסף נסר אלדין, דאלית אל כרמל, שמאגד מתחם מסחרי גדול, וחנות למוצרי חשמל, הזולה והמשתלמת בכל האזור, מגוון רחב, עשיר ומלא במוצרי חשמל שכל בית צריך, זו הזדמנות להגיע ולרכוש מהחנות את כל מה שאתם צריכים, אפשרות לפריסה עד 10 תשלומים בשיקים, והנחה מיוחדת למי שמשלם במזומן.

29.03.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חנות למוצרי חשמל דלק יוסף נסר אלדין

 

מוצרי חשמל, בחנות סופרגז הזולה והמשתלמת למוצרי גזר וחשמל.

 

 

 

גריל גז, תנורי בילד אין ניורסטה, תנורי גז עם כיריים, מקררים של חברת MEDIA, מכונות כביסה ומדיחים, מייבש כביסה גז, שואב רובוטי של חברת שיומי, השואב שעושה את עבודת הנקיון עבור כל בית, מגהצים, קומקום חשמלי במגוון צבעים, מערבלי מזון ועוד מוצרים איכותיים וחיוניים לכל בית. 

 

 

 


הציבור הרחב מוזמן לבקר במתחם הדלק של יוסף נסראלדין בדאלית אל כרמל, בחנות סופרגז, יש הרבה הזדמנויות ויש מה להציע לנוחות המשפחה, בטיחות ואחריות על המוצרים.

 

 

 

 

סופרגז יוסף נסר אלדין, דאלית אל כרמל, חוסכים לכם הרבה כסף זמן ומאמץ, סופרגז יוסף נסר אלדין ממליצים ומתחייבים על איכות שירות, בטיחות ואחריות. אפשרות לפריסה עד 10 תשלומים בשיקים, והנחה מיוחדת למי שמשלם במזומן.

 

 

 


מרכז יוסף נסר אלדין כולל תחנת דלק, חברת דלק. חנות נוחות GREEN בשמים, סוכנות סופר גז. מפעל בטון הנסון. מקדונלדס וחנות לאבזרי רכב ועוד.

 

 

 

תבקרו בחנות החשמל או שתתקשרו למספרים : 048396360 - 0538244578

 

 

עוד בנושא: סופרגז יוסף נסראלדין זמן טוב ומשתלם לבקר

 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים

\