גופי חימום לתעשייה

גופי חימום הם חלק בלתי נפרד ממערכות אספקת החשמל ומערכות הבקרה במפעלי ייצור תעשייתיים. יש מבחר גופי חימום שיכולים להתאים לכל אחת ממערכות הייצור המשמשות בכל תחומי התעשייה במשק.

15.03.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
גופי חימום לתעשייה

freepik

 

יש גופי חימום עם הספק קבוע, יש גופי חימום עם הספק משתנה ויש גופים חימום שווסתים את עצמם ומתאימים לסביבות ייצור עתירות כימיקלים וקורוזיה.

 

 

 

מלבד גופי חימום אפשר למצוא גם סרטי חימום גמישים שמחממים באחידות כל צנרת תעשייתית עד לטמפרטורה של 700 מעלות. גופי החימום המודרניים מחוברים לצגי בקרה ומציגים נתונים מדויקים למפעילים בזמן השימוש כך שאפשר לעקוב אחר היעילות שלהם. אפשר לומר שגופי חימום הם הפריטים השמישים, החסכוניים והיעילים ביותר בתעשייה המודרנית. הינה כמה מגופי החימום המובילים, וכל מה שצריך לדעת עליהם.

 

 

 

גופי חימום לצרכים שונים בתעשייה

 

 

 

 גופי חימום מסיליקון

 

 

שלא כמו כל סוגי גופי החימום, גופי חימום מסיליקון אינם אחידים בצורתם. ציפוי הסיליקון והגמישות שלהם חיוניים לחימום אחיד בכל מערכת חימום. הם מגיעים בגדלים שונים, מורכבים ומתפרקים בקלות ועמידים בנוזלים.

 

 

גופי חימום טבולים

 

 

כשמם כן הם – גופי חימום טבולים מורכבים בסביבה עתירת נוזלים ומיועדים לחימום נוזלים החל במים וכלה בשומנים ובדלקים. גופי החימום הטבולים יכולים לעבוד בהספקים שונים ואף בהספקים של מאות קילווטים. הם בנויים מחומרים שונים ומותאמים לסביבות עבודה נוזליות שונות כמו חומרים משחיתי מתכות.

 

 

מחליפי חום חשמליים

 

 

גופי החימום החשמליים מורכבים במכלים מתכתיים מצופי נחושת או נירוסטה. מכלים אלה מזרימים נוזלים לתוכם ומתוכם ומחממים אותם. הם משמשים תהליכי ייצור שונים ועובדים בהספקים משתנים לפי צורכי הייצור.

 

 

גופי חימום לאוויר ולגז

 

 

גופי חימום אלה מותקנים לרוב בתעלות אוויר בסביבות עבודה תעשייתיות ומיועדים לחימום של אוויר ושל גזים בשטחים גדולים. גופים אלה מצטיינים בעמידות לכימיקלים ובשל כך מתאימים לאזורים שמוגנים מפיצוצים. היעילות שלהם בשטחים גדולים מרבית, וכמובן אפשר לייצר אותם לפי גודל השטח ולפי צורכי העבודה.

 

 

גופים לחימום חביות

 

 

גופי חימום אלה מיוצרים לחימום חביות, ואפשר להתקין אותם בתחתית החבית או בדופנות החבית. הם מתאימים לחימום חביות באזורים בטוחים ובאזורים המוגנים מפיצוצים. יש גופי חימום שמתאימים לחימום חדרי אחסון גדולים לחביות.

 

 

 

החימום או הקירור של החדרים הללו נעשה בחשמל, בקיטור, בשמן או באמצעים נוספים. חימום או קירור לחדרי אחסון לחביות מתאים גם לאזורים בטוחים וגם לאזורים שמוגנים מפיצוצים.

 

 

 

מערכות לבקרת טמפרטורה

 

 

גופי חימום שונים מתחברים למערכות גדולות לבקרת טמפרטורה. מערכות אלה כוללות לוחות חשמל ולוחות בקרה שמפיקות נתונים על גופי החימום, מבקרות אותם, מווסתות אותם ומתריעות על כל תקלה.

 

 

 

מערכות לבקרת טמפרטורה מיוצרות בהתאמה לצורכי העבודה השונים בסביבה התעשייתית ולפי דרישה. כולן עומדות בתקנים המחמירים ביותר הן הישראליים והן הבין־לאומיים.

 

 

 

פתרונות חימום לתעשייה

 

 

 

אפשר להתאים גופי חימום לכל סביבת עבודה ולכל צורך. גופי החימום מחוברים למערכות בקרה חכמות שמתריעות על כל תקלה ומפיקות נתונים על יעילות ועל חיסכון. יעילות אנרגטית זה שם המשחק, וגופי החימום החדשניים מיועדים בדיוק לכך.

 

 

 

תגובות

מומלצים

\