באילו מצבים נצטרך חברת הסעות + טיפים לחסכון

חברת הסעות יכולה להיות פתרון נהדר לשלל מצבים. לדוגמא, שירות הסעה עבור מעסיקים שצריכים הסעות לעובדים. הסעות לאח"מים פתרונות הסעה לאומנים (להקות, אמני בידור וכדומה). חלק מהחברות מציעות שירותי הסעות לטיולים מאורגנים, לבתי ספר ולקבוצות.

18.03.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
באילו מצבים נצטרך חברת הסעות + טיפים לחסכון

 

כמו כן ישנם הסעות לאירועים, רכבים מיוחדים והסעות יוקרה להסעת כלות וחתנים, הסעות לשדה התעופה ועוד. בשורות הבאות נציג כמה טיפים מועילים לחיסכון כספי.

 

 

השוו בין חברות לשירותי הסעות

 

 

מכיוון שפועלות הרבה חברות מסוג בענף ההסעות, כלקוחות אתם יכולים לבצע סקירה והשוואה. ברגע שמצאתם חברת הסעות במרכז שמציעה מחיר משתלם, תוכלו לחסוך בכך כסף רב. פערי המחיר עשויים להיות גדולים ומי שלא בודק, לא יהיה מודע לכך. אולם זיכרו כי מחירים זולים מדי להסעות אינם בחירה מושלמת. חברה שמציעה מחירים שנראים זולים יתר על המידה, עשויה לחסוך בדברים שלא שמים אליהם לב במבט ראשון, אך הם חשובים מאוד.

 

 

 

לדוגמא, איכות הנהגים ותחזוקת הרכבים. נהג איכותי ותחזוקת רכבים מתמדת עולים כסף. נהג הסעות מקצועי יקפיד על נסיעה בטוחה. הוא לא יגיע עייף לעבודה ויהיה גם בעל תודעת שירות גבוהה. כמו כן, כאשר אתם משווים עלויות, בדקו באילו סוגים של רכבים הסעות מדובר. אם זו לא נסיעה מיוחדת שמצריכה רכב יוקרתי ביותר, אפשר להזמין רכב טוב אך סטנדרטי (למשל ואן או מיניבוס), במחיר נוח למדי. לימוזינה לאירועים יכולה להיות בחירה טובה לפעמים, אך עולה בהתאם.  

 

 

יותר נוסעים, יותר חוסכים

 

 

 

ככלל, עדיף לשמור על תפוסה מירבית ברכב ההסעות. ניצול חלקי של הרכב פירוש הדבר שעלויות הנסיעה לכל נוסע בעצם גבוהה יותר. עבור מי שמזמין רכב הסעות לעובדים, להיבט הזה יש משמעות גבוהה מאוד. כמו כן שימו לב לגדלים של רכבי ההסעות. במידת ורכב הסעות קטן יספיק לצרכים שלכם, אל תזמינו רכב גדול שלא לצורך.

 

 

 

רכב הסעות קטן יכול לעלות פחות ביחס לרכב גדול בהרבה. השכרת מיניבוס למשל, תהיה זולה יותר לעומת השכרה של אוטובוס. אבל הכלל הזה עשוי להיות שונה במקרים מסוימים. לדוגמא, להסעה של כמות גדולה של אנשים אפשר לשקול כמה אפשרויות. למשל השכרה של אוטובוס (אפילו אם לא מלא לגמרי), או השכרה של שני מיניבוסים או יותר. צריך לבדוק כל מקרה לגופו ולבדוק מה תהיה האפשרות החסכונית ביותר.

 

 

שעות הנסיעה והנחות לקבועים

 

 

במידה ויש גמישות בשעה שבה נדרש השירות, זו עוד דרך לחסוך. בהזמנת הרכב מחברת ההסעות בשעות השפל, זה עשוי לחסוך לא מעט כסף. בשעות שאינן שעות השיא, ניתן לעיתים לקבל מחירים מיוחדים, במיוחד כאשר מדובר על לקוחות קבועים. וזו הנקודה החשובה אף יותר אם אתם צריכים חברת הסעות לשירות מתמשך, בררו על הטבות שיחסכו לכם כסף. בירור קצר לגבי מחירים מיוחדים ללקוחות קבועים, יוכל לאפשר לכם להגיע להסכם עם חברת הסעות, לגבי שירות משתלם ביותר.

 

 

תגובות

מומלצים

\