מי אישר גביית כספים והוצאת התלמידים למרוץ ?

הסיפור של המרוץ שמארגנת מועצת דליה מגלה כשלים של הוצאת 900 תלמידים להשתתף במרוץ וגביית כספים מהם, דרך כל מני אנשים ללא קבלה, עאמר חסיסי:"הכל תואם עם ואאל אבו מפלח", ואאל:"חבל שעאמר חסיסי לא מספק תשובות ברורות בנושא, הכספים באחריות המועצה".

04.03.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מי אישר גביית כספים והוצאת התלמידים למרוץ ?

 

 

אחרי החשיפה שלנו בפורטל הכרמל והצפון, על הסכום שהתלמידים נדרשים לשלם להשתתפות במרוץ שאלנו "מדוע ילדי דליה משלמים כסף למירוץ ?".

 

 

 

עאמר חסיסי ממלא מקום ראש המועצה בדליה אמר בתגובה: "מחיר השתתפות לילד, נקבע לאחר סיכום עם יו"ר ועד הורים ישובי ואאל אבו מפלח".

 


 

ואאל אבו מפלח בתגובה:"חבל שעאמר חסיסי לא מספק תשובות ברורות בנושא שהוא תחת אחריותו ואחריות המועצה בלבד, נתקלנו בזה כשהוועד היישובי ייזם דיון מעמיק עם הפקת לקחים בנושא צריכת אלכוהול וסמים בקרב בני הנוער ביישוב וגם שם עאמר בחר לא לספק תשובות ובדרכו גם טירפד את הדיון החשוב, בכדי שלא תווצר תמונה שלילית על נושא שגם הוא תחת אחריותו ! כך שגם הפעם הוא לא הפתיע אותי, אבל הפעם החלטתי כן לענות לו, שיפסיק להאשים אחרים ושידע לקחת אחריות על נושאים שהם תחת אחריותו ושיספק תשובות ברורות ולא מעורפלות".

 

 

 

 

ואאל אבו מפלח:"בדיון הראשון מול איימן פרו ביקשנו שהמרתון יהיה בחינם לתלמידי היישוב והובהר לנו שהתקציב מהמועצה לא מאפשר זאת בשום מצב. והגענו להסכמה יחד עם איימן שזה יהיה מסובסד כמעט ב60%, כי הערכה עצמה שהזכרתם בכתבה וכל ההפקה מסביב גם עולה הרבה כסף למועצה וכוועד יישובי דאגנו מול המנהלים שכל תלמיד שלא יוכל לשלם, בגלל מצב כספי של ההורים שלו, יש לאתר אותו ולשלם זאת דרך קופת ביה"ס, וכולם נענו לבקשה הזאת ודאגנו גם שיפתחו שני מקצות תחרותיים, אחד לתלמידים בלבד ואחד לתלמיד והורה ושניהם מסובסדים ב 60% מהמחיר והלוואי שיכולנו שזה יהיה בחינם, אני מודה שלא הצלחנו בזאת".

 

 

 


ואאל אבו מפלח:"הקוו שהנחה אותנו כוועד הורים, שהתלמידים צריכים להיות שותפים מלאים ביום הזה של המרוץ ושלא יישבו בבית ככה סתם, ועשינו מהיום הזה פעילות חינוכית חוץ בית ספרית, כדי לחשוף את תלמידי היישוב לכל עניין הספורט והתחרויות בריצה ועובדה שהצלחנו בזה ומעל 900 תלמידים נרשמו למרתון וזה נתון מדהים, זה בזכות עבודה משותפת מול איימן והוועד ובאותו יום רוב התלמידים לא יישבו בבית, כמו במרוץ הקודם, התלמידים יהיו שותפים מלאים ויש לברך על זה".

 

 


ואאל אבו מפלח:"ואם לבוא בטענות בכל נושא הכספים, אז זה באחריות המועצה והאחראים שם בלבד, הוועד היישובי ואנוכי לא קשורים לנושא הארגון עצמו וזה לא תפקידנו".

 

 

 

עאמר חסיסי מ.מ ראש המועצה:"שהציבור ידע שההשתתפות במירוץ היא לא חובה, וכל אדם יכול להשתתף מבלי לשלם כסף, כל עוד והוא לא נרשם באתר. ממה שעולה בטענות ששמעתי זה חמור מאד ולא צריך להיות, אני הולך לבדוק את הדברים לעומק".

 


 
עאמר: "מחיר השתתפות לילד נקבע לאחר סיכום עם יו"ר ועד ההורים ואאל אבו מפלח, והוחלט כי הגביה תבוצע ע"י בתי הספר ו/או קבוצות הספורט השונות ביישוב".

 

 

 

עאמר:"בתמורה לתשלום סמלי כל משתתף יקבל תיק ערכה, חולצה, מדליה, שבב מדידת זמן ריצה, כיסוי ביטוחי, שאטילים משתי נקודות  ועוד, לעת עתה המועצה הדפיסה מספרי חזה, חולצות והכינה את הערכות לתלמידים והמלווים שנרשמו, טרם קבלת התמורה המרוכזת בבתי הספר".

 

 

השאלה, איך ההורים של התלמידים בדאלית אל כרמל נתנו יד לזה ?

 

תגובות

26. תושב העורף לפני 2 שנים
בוא תשפץ את הכביש וואדי אלפש
25. مراقب للوضع לפני 2 שנים
לכל ההורים
24. من الدالية לפני 2 שנים
بلغ السيل الزبى
23. תושב לפני 2 שנים
חחחחחחחחח
22. אימא דלאוייה לפני 2 שנים
לא מאמניה למה שאני קוראת עד כדי כך הינו טפשים ושלמנו
21. הורה ל 3 תלמידים לפני 2 שנים
דליה השחורה מזה 9 שנים
20. مواطن לפני 2 שנים
مواطن
19. قرفان לפני 2 שנים
لعمورة
18. אזרח לפני 2 שנים
גנבים נמאסתם
17. אדיר לפני 2 שנים
לאדון ואאל אתה הבעיה העיקרית בזה עובד ומשתף פעולה עם שקרנים
16. חלבי לפני 2 שנים
מועצה שלא יכולה מבלי לרמות אחרים כוח אדם סוג ז וחבל
15. דילאווי1 לפני 2 שנים
لما
14. האמת לפני 2 שנים
אף אחד לא נרשם למירוץ בתקופת הבחירות
13. הורה מודאג לפני 2 שנים
בושה ג.... הבייתה
12. סלמאן לפני 2 שנים
אני לא יכול להבין את המועצה הזו
11. فضيحة לפני 2 שנים
بعد فضيحة على فضايح رفيق
10. טריף אונסי לפני 2 שנים
דלית אל כרמל
9. من البلد לפני 2 שנים
للسيد عامر حسيسي (بوق رفيق )والزمرة الضالة
8. בחורה מדליה לפני 2 שנים
אין כבוד למועצה גונבת את תשוייה בושה
7. אזרח חוק לפני 2 שנים
איפה משרד הפנים והמשטרה בזה
6. אימא לתלמיד יסודי לפני 2 שנים
אנשים לא אחראים ובלי כבוד
5. מהכפר לפני 2 שנים
אני בהלם מה עבדו עלינו נגנבים מהמועצה
4. יפה לפני 2 שנים
געעיחח
3. אבא לפני 2 שנים
זו גניבה וחבל שהוועד נתן יד לזה
2. דלית אל כרמל לפני 2 שנים
במטבח
1. אזרח לפני 2 שנים
שוד וגניבה

מומלצים

\