האסטרונאוט איתן סְטִיבֶּה במרכז לחדשנות בעוספיה

מרכז לחדשנות וטכנולוגיה לחייל הדרוזי, ע"ש שייח' אמין טריף ז"ל, אירח את האסטרונאוט הישראלי השני איתן סְטִיבֶּה, שפגש תלמידי בתי ספר ממוצקין, כסרא סמיע, יאנוח ג'ת ואבו סנאן, איתן המחיש את המסע שלו לחלל בהרצאה מרתקת, איתן עושה הכל לעזור לנוער הדרוזי בישראל, שוחחנו איתו.

27.02.2023 מאת: אמילי חלבי , חסין חלבי
האסטרונאוט איתן סְטִיבֶּה במרכז לחדשנות בעוספיה

 

 

המסע של איתן סטיבה לחלל זה לא היה עוד מסע, זה דרש הרבה הכנות לטיסה, שנה וחצי של לימודים ועבודה ומחקרים שסטיבה לקח איתו לחלל, לפני הטיסה איתן פגש הרבה אוכלוסיות ומוסדות מחקר במדינה ואך הגיע לבתי ספר ותלמידים העבירו דרכו פריטים שלקח איתו לחלל.

 

 

 

 

במרכז לחדשנות וטכנולוגיה לחייל הדרוזיע"ש שייך אמין טריף ז"ל, קיבלו את פניו של סטיבה הנהלת המרכז, קופטאן חלבי, אשרף חלבי, עו"ד ענאן חיר, מנכ"ל מרכז החדשנות רן בר, ראפת חלבי, ד"ר רדואן מנסור, רב סרן חאלד גאנם, מיכל גד זאבי, ראש מועצת עוספיה בהיג מנסור ורעייתו נורה, תלמידי בתי ספר מהקריות והגליל ומנהלים נזיר רבאח מנהל מקיף כסרא סמיע, סלמאן פלאח סגן המנהל, ושייך עלי עבדאללה, רידאן זינאתי מנהל מקיף אבו סנאן, חיים אשכנזי מנהל תיכון מוצקין, המחנכות תגריד סיף ונאהדה ביסאן ממקיף יאנוח ג'ת.

 

 

 

רן בר פתח את הערב ודיבר על הקשר שלו עם איתן והציג את היו"ר קופטאן חלבי שהודה לאיתן על הירתמותו למרכז החדשנות בעוספיה, ראש המועצה בהיג מנסור שמכיר את איתן ממדינות שונות בהם שירת, דיבר על חשיבות המפגש והודה לקופטאן שהוא מחבר בין כולם.

 

 

 

 

איתן סטיבה העביר הרצאה מרתקת במיוחד על המהלכים וההכנות למסע לחלל ועד החזרה לארץ, ההרצאה הייתה מלווה במצגת ותמונות וסרטונים, ההתרגשות הייתה רבה בקרב כל מי שנכח במפגש עם איתן סטיבה בעוספיה.

 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

האסטרונאוט איתן מרכז החדשנות והטכנולוגיה בעוספיה

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים

\