מגדי: "שהעמיתים יעזרו לתושבים לא לבנות ללא היתר"

בשנה האחרונה נחתו מספר תכניות על כפרי הדרוזים בכרמל, ולאחרונה המועצה הארצית לתכנון ובניה אישרה את תמ.מ 6 תיקון 8 של עוספיה ובקרוב יאושר תמ.מ 6 תיקון 12 של דליה, לצורך הידיעה איך לנהוג ולפעול אם אזרח נפגע, שאלנו את מנהל משרד מהנדסים בדליה מגדי אבו מפלח על התכנון.

18.12.2022 מאת: חסין חלבי
מגדי: "שהעמיתים יעזרו לתושבים לא לבנות ללא היתר"

 

מגדי אבו מפלח משרד להנדסה שעובד בכפרי הכרמל ומנהל פרויקטים גדולים, אחד מבעלי המקצוע שיכול לתת תשובות למה שקורה בתכנון בכפרים הדרוזים בכרמל.

 

 

מגדי:"נכון שהרבה תושבים שואלים על תכנית תמ.מ 6 וחשוב כאן להבהיר להם את התמונה ומה שצריך לדעת, תמ.מ 6 היא תכנית מתאר מחוזית שכוללת בתוכה את שני הכפרים הדרוזים דליה ועוספיה ומה שמחבר בין שני הישובים זה כביש 672 הגן הלאומי".

 

 

מגדי: "הבעיה העיקרית בתכנית תמ.מ 6 זה סיפוח קרקע חקלאית לפארק הלאומי, זה הדבר העיקרי שיכול לפגוע באישור תמ.מ 6 והתיקון המוצע, כי הולך להיות שינוי בתוואי הכביש המוביל בין שני הכפרים".

 

 

מגדי: "התכנון בדאלית אל כרמל ועוספיה הוא אחד המרכיבים החשובים, שמהווה מכשול לקבלת היתרי בניה ודחיקת הקנסות המנהליים והקנסות הכספיים הגבוהים, כדי לדעת ולהכיר צריך להיכנס לתכנית שפורסמה ע"י הועדה המחוזית וללמוד אותה ואז להחליט איך לגשת, אם יש בעיה בחלקה של כל אחד ואחד מהתושבים, הרשות המקומית וראש הרשות לא יכול להתנגד באופן אישי, הרשות כפופה לועדה המקומית".

 

 

מגדי: "אני רוצה לקרוא לכל העמיתים שלי למקצוע שיעזרו וידריכו את התושבים, שלא ילכו לבנות במקומות שאין בהם תכנון או היתרים, מספיק עם הסתבכות הציבור, שבכל יום יש צוו חדש, זה כואב וקשה".

 

 

מגדי אבו מפלח משרד להנדסה שעובד בכפרי הכרמל ומנהל פרויקטים גדולים, אחד מבעלי המקצוע שיכול לתת תשובות למה שקורה בתכנון בכפרים הדרוזים בכרמל. ניתן להתקשר להתיעצות בכל שאלה למספרים: 0526394898 - 048394898.

 

 

 

מגדי אבו מפלח משרד מהנדסים

תגובות

3. מהנדס לפני 2 שנים
ברכות לסדר
2. חוק וסדר.. לפני 2 שנים
עונשים לעברייני חוק..בכל נושא ועניין...
1. אזרח לפני 2 שנים
כל הכבוד מגדי

מומלצים

\