דנה מנסור מאוהבת בעולם היופי ועובדת למענו

היא אימא לארבעה, בעלת עסק מוביל, שלא התנתקה מהמטבח למרות לחץ הזמן בעסק, דנה מנסור בעלת מכון יופי להסרת שיער בדאלית אל כרמל לא מתפשרת ועובדת בכל הכוח שהנשים יראו מטופחות ויפות ובעיקר אלגנטיות, דנה קשובה וקשורה לנשים, דנה שלא הכרתם בשיחה אישית.

23.03.2023 מאת: אמילי חלבי
דנה מנסור מאוהבת בעולם היופי ועובדת למענו

 

 

דנה מנסור תושבת עוספיה מאמינה שהאישה יכולה להוביל כל מהלך בחיי ביתה והחברה בה היא נמצאת, היא תמיד נמצאת כדי לתת יעוץ איך תראו ומה מומלץ לעשות כשמרגישים חולשה.

 

 

 

האבולוציה האנושית הותירה רבים מאיתנו שעירים גם במקומות שאין אנו חפצים בשיער והוא הופך למיותר, מציק ולא אסתטי. במשך הזמן נולדו שיטות רבות להסרת השיער מאזורים אלו.

 

 

 

במכון הליזר של דנה מנסור עובדים בליווי ויעוץ אנשי מקצוע, בנוסף לעובדות במכון, דנה מרגיעה את אלה שחוששים מהסרת שיער בליזר שזה אפשרי מגיל 6 עד כל גיל. דנה:"לא לחשוש, המכשור מאפשר טיפול והסרה מבלי לפגוע באיברים בגוף".

 

 

 

 

חשוב לציין שעם השנים השיטות להסרת שיער התפתחו והשתכללו, ישנה קבוצה של אמצעים להסרת שיער המבוססת על קרן אור המכונה פוטותרמוליזה. בשיטה זו מבזיקים הבזק אור על העור, כשהמטרה היא חימום זקיק השערה,שבכדי להגיע אליה נעשה שימוש בשערה המכילה פיגמנט הנקרא מלנין שמוליך את האנרגיה לזקיק וגורם להריסתה.

 

 

 

 

דנה מנסור בשיחה לפורטל הכרמל והצפון על הדברים הקטנים והגדולים ובעיקר על מה שהיא עושה למען היופי של הנשים, דנה מפרגנת למשפחתה ובמיוחד לבעלה ולצוות שלה במכון שמטפל בהסרת שיער בנשים וגברים, בשיטות החדשות עם המכשור המוביל בעולם.

 

 

 

 

דנה: "כדי להשיג את התוצאה הרצויה שהיא הסרת שיער לטווח הארוך, או דילול משמעותי, יש לחזור על הפעולה מספר פעמים, בכדי לתפוס את השערה בעיתוי המתאים של מחזור הצמיחה שלה, כשהיא עדין מחוברת לזקיק ומסוגלת להעביר לשם את האנרגיה".

 

 

 

הטיפ של דנה לאישה "תאמיני בעצמך, את יכולה להשיג כל מטרה שתסמני, גם אם נתקלת במכשולים את תדעי להתגבר על זה ותמשיכי להוביל כשאת רואה את המטרה לנגד עיניך. אני עושה הכל להביא לכן דבר חדש ובעיקר יפה, כי על יופי אני לא מתפשרת".

 

 

תגובות

11. ענת מנצור לפני 2 שנים
אלופה את גאים בך
10. כיוף לפני 2 שנים
לאלופה של האלופות
9. מנסורייה מנעיספייה לפני 2 שנים
שתמשיכי להצליח דנה היקרה
8. נסרדיני לפני 2 שנים
אלף הצלחות יא מלאך חביבתי
7. אישה יפה לפני 2 שנים
אוהבת נשים יפות ומטופחות
6. אדיר לפני 2 שנים
אנשים בעלי מקצוע אמין
5. גבר לפני 2 שנים
אהבתי שאת יודעת לבשל למרות שאני לא מאמין לזה
4. סאמייה לפני 2 שנים
יפה תמיד ועכשיו עוד יותר
3. בת שערית לפני 2 שנים
פתחת לי אופק חדש
2. צעירה לפני 2 שנים
אהבתי את הדברים שאמרת
1. מנסור ענן לפני 2 שנים
באהבה והערצה

מומלצים

\