שחקניות דליה בכדורשת מעל הרשת

קבוצת הנשים בכדורשת של דאלית אל כרמל, הפכה להשראה והתעניינות ומוקד למידה לקבוצות אחרות, עכשיו הליגה נפתחה עם ניצחון ראשון לקבוצה, דרכה של קבוצה ממבטה של סומיה רמאח אחת השחקניות הוותיקות שמסמנות דרך והצלחות.

19.11.2022 מאת: סומיה רמאח
שחקניות דליה בכדורשת מעל הרשת


 

 

שחקניות ליגת כדורשת נשים דאלית אל כרמל ניצחו את קבוצת אוליב אבן יהודה החזקה 2:0 בפתיחת עונת המשחקים. ביום שלישי הן יפגשו בכפר סבא-גלילי את קבוצת אוממה כפר האורנים.

 

 

איגוד הכדורשת הארצי פתח את עונת המשחקים לליגה בפריסה ארצית בכל המחוזות בתאריך 08/11/22.

 

 

עם ניצחון מתוק של קבוצת כדורשת נשים דאלית אל כרמל 2:0.

 

 

משחק סוער במיוחד מול קבוצה חזקה אוליב אבן יהודה, הצליחה קבוצת דאלית אל כרמל לנצח במערכה הראשונה בתוצאה צמודה של 26:24 , בזכות רוח הלחימה וההגנה החזקה של הקבוצה, הצליחו השחקניות להפוך את תוצאת המערכה לטובתן לאחר שאוליב הובילו בכמה נקודות בתחילת המערכה.

 

 

 

במערכה השניה המשיכה הקבוצה לשחק במלוא האנרגיות והתאפיינה בהתקפה חזקה בשילוב הגנת ברזל, והצליחו לסיים את המערכה בנצחון ענק של 25:19.

 

 

בסיום המשחק השחקניות הנלהבות התחבקו ממושכות, אבל הן יודעות שהדרך עוד ארוכה בליגה הנוכחית, ליגה לקבוצות חזקות "לאומית א'" .והתקווה היא שהניצחון המרשים רק ייתן מוטיבציה להמשך הדרך.

 

 

המטרה העיקרית של הקבוצה תהיה לסיים את העונה הנוכחית ולהתברג בשלושת המקומות הראשונים, ובכך לעלות בעונה הבאה ל "ליגת העל" ומשם לנסות להפתיע .

 

 

המשחק השני של הקבוצה יתקיים יום שלישי 22/11/22  באולם גלילי בכפר סבא, נגד קבוצת אוממה כפר האורנים.

 

 

בהצלחה לקבוצה נמשיך לעדכן.

 

 

פורטל הכרמל

תגובות

2. אישה לפני 2 שנים
כל הכבוד ובהצלחה
1. דרוזי לפני 2 שנים
בהצלחה

מומלצים

\