אפריקנה בג'וליס חוויה לילדים וכיף לכל המשפחה

פרויקט חינוכי שמובילים האחים דניאל, רובין ואיאד קטיש, שהקימו את אפריקנה, מתחם של פינת ליטוף חיות, חנות דגי נוי וחיות מחמד, בלב הכפר ג'וליס, מתחם שהולך לחבר את המשפחות והילדים להכיר ולגעת בבעלי חיים, אפריקנה אטרקציה לכל המשפחה.

08.10.2022 מאת: אמילי חלבי
אפריקנה בג'וליס חוויה לילדים וכיף לכל המשפחה

 

אפריקנה, בכפר ג'וליס פותחת את שעריה, עם פינת חי, דגי נוי וחיות מחמד, פינת ליטוף מיוחדת ויפה, אטרקציה לילדים, עם תוכים מכל הסוגים, בעלי כנף, צבים, חמוסים, ארנבות ועוד.

 

במתחם חדר תצוגת זוחלים ובו ישנם זוחלים ומכרסמים מיוחדים מכל הסוגים, נחשים, חרדונים ומבחר ענק של דגי נוי ייחודיים, אקווריומים מרשימים. בנוסף בחנות מוכרים מגוון מוצרים נלווים ומזון לחיות, לעופות, לזוחלים ולדגים.

 

 

 

 

המתחם מונגש לבעלי צרכים מיוחדים, במתחם צוות הדרכה מקצועי שמלווה את המבקרים, המשפחות והילדים, בהסברה על כל בעלי החיים והדרכה על דרכי הטיפול בכל החיות והזוחלים, כי מעבר להנאה מגידול בעל חיים, ישנם גם יתרונות וכלים שיעזרו לכם בחיים, בנוסף תקבלו הסבר מהצוות המקצועי איך לתחזק אקווריום.

 

 


איאד קטיש : "אני איש צבא שהלך אחרי האח שלו שאוהב חיות, הרעיון הוא חינוך ילדים לערכים באמצעות חיות, על הדרך משבלים הנאה לכל המשפחה, שתכלול ליטוף חיות, וחנות לכל סוגי חיות המחמד".

 

"אנחנו בכפר ג'וליס בתנופה חזקה תיירותית, ערכית וחינוכית, ולכן בחרנו להיות בתוך הכפר בתוך העניינים ולהביא לידי ביטוי את החינוך של ילדינו גם לאהבת החיות". 

 

 


דניאל קטיש: "זהו מרכז חינוכי ותיירותי, במקביל לפינת החי שיש בה בעלי חיים, בעלי כנף, לטאות,  דגים מיוחדים ונדירים, את החיות שניתן ללטף אנחנו מוציאים לילדים ולמשפחות ונותנים להם לגעת בהם וללמוד עליהם מקרוב".

 

"מבחינת בטיחות למבקרים, כל החיות באפריקנה עוברות בדיקות ומחוסנות, ולא מסוכנות למבקרים".

 

דניאל: "אני מאמין ויודע שחיה יכולה לתרום לשלוות נפש, פיתוח אישיות וחמלה בקרב הילדים, את המקום הכנו לנוחיות המבקרים ואנחנו מאד רוצים שאנשים יגיעו ויהנו מהמתחם הגדול שאין אותו באף מקום בצפון". 

 

רובין קטיש: " הקונספט של המקום מיוחד, אנחנו חשבנו פה על דברים אחרים חוץ מהחנות, חשבנו איך לחנך ילדים ולבנות את הקשר בין החיה לילד דרך המדריכים שלנו, אנחנו במשפחה מחוברים לחיות לא רק לגדל חיות גם לא לפגוע בבעלי חיים ".

 

 


 

השר חמד עמאר: "אני רוצה לאחל לאחים קטיש בהצלחה במיזם, שירוצו קדימה עם העסק הזה שזה גם חינוכי וחסר לנו דבר כזה בעדה הדרוזית ובמגזר כולו".

 

איאד: "לאפריקנה יש חזון מאחורי הפרויקט, שיושלם בהמשך ויתן מענה לאוכלוסייה יותר רחבה, כפארק שבתוכו כלוב ציפורים חיות הבית ומזנון ".

 

אסאלה ח'יר: "אני אמנית שהגעתי מכפר בית ג'ן לשמח את הילדים במתחם, דרך ציורים על הפנים, אפריקנה זה מקום מיוחד, אני מאחלת לאחים קטיש המון בהצלחה".

 

 

אתם מוזמנים להגיע לבקר במתחם אפריקנה בג'וליס, כל ימות השבוע, כולל שבת, משעה 9.00 בבוקר ועד 19.00 בערב, ולהתרשם מהחנות הגדולה לבעלי החיים וציודם, 0547837080

 

 

אפריקנה גוליס 0547837080

תגובות

מומלצים

\