רמי אבו סעדה ילד טוב ושחקן מעולה מעוספיה

הצעיר רמי אבו סעדה מכיתה י"ב משחק בשורות מכבי נווה שאנן יוסף שריקי בליגת נוער צפון, אצל מאמן הקבוצה צחי שמואלי, בעוד כמה ימים קבוצתו הולכת למשחק חצי גמר נגד קבוצת נוער מכבי תל אביב, פגשנו את רמי שנראה מעודד רגוע ומדבר על יכולת לנצח במשחק הזה ולעלות לגמר.

11.12.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רמי אבו סעדה ילד טוב ושחקן מעולה מעוספיה

 

 

 

רמי אבו סעדה מגיע ממקום שבו חונך שאין דבר שלא אפשרי, רמי פרץ דרך ארוכה ובינתיים מגשים חלום, רמי משולב בכל משחקי הקבוצה, הוא נהנה מיכולת ספורטיבית מעולה.

 

 

רמי מאד מחובר לאביו מסעוד, שמלווה ודוחף אותו למעלה, רמי צעיר שיש בו הרבה כבוד לסביבה ולאחר וזה רק מוכיח עד כמה רמי מחובר ואהוב על החברים בקבוצתו ובישוב שלו.

 


רמי התחיל כשחקן במועדון מכבי חיפה, והתאמן במכבי עוספיה אצל המאמן עו"ד עלאא אבו פארס והמאמנים ברכאת, ויסאם ומהראן, מי שמוביל ומקדם את רמי כשחקן צעיר בליגה סוכן השחקנים שי דהן שמלווה את רמי בכל צעדיו בליגה.

 

 

רמי מסיים השנה את לימודי בית הספר בתיכון רונסון, הוא שולט טוב בשפות עברית, אנגלית וערבית, עוד לא ברור אם השירות הצבאי ישבש את מהלכי המשחק, או שינתן לו פטור כדי לשחק.

 

 

 

אביו מסעוד מספר על רמי הילד: "תמיד רצה להחזיק בכדור, תמיד עודדתי ולא חסכתי במאמצים להגשים את חלומו, בגיל ארבע התחיל בילדי מכבי חיפה, ומשם עבר בגיל שבע למכבי עוספיה אצל המאמן עלאא אבו פארס, שמכיר טוב את רמי ואיך שהוא משחק".

 

 

רמי משחק בעמדת קשר, הוא בעל שליטה מעולה בכדור ויודע להניע משחק, רמי זוכה לכושר גופני טוב, הוא חזק ויש לו שליטה טובה בכדור.

 

 

רמי שחקן שעוד ישמעו עליו, במיוחד בסגנון המשחק המיוחד שלו והשליטה בכדור, העמידה וההעברה, הוא בונה את המשחק יחד עם חבריו למגרש, בצורה מאוד מקצועית ומרתקת כל עין.

 

עוד בנושא: רמי אבו סעדה קשר פורץ דרך בכדורגל

 

 

רמי אבו סעדה כדורגלן דצמבר 2022

תגובות

1. דרוזי לפני 2 שנים
כל הכבוד

מומלצים

\