רמי אבו סעדה קשר פורץ דרך בכדורגל

הילד שהתחיל כשחקן במועדון מכבי חיפה, והתאמן במכבי עוספיה אצל המאמן עו"ד עלאא אבו פארס והמאמנים ברכאת, ויסאם ומהראן, מסקרן הרבה מאמנים בליגה, מי שמוביל ומקדם את רמי הוים סוכן השחקנים שי דהן, שפועל להביא את רמי לקדמת המגרש.

24.09.2022 מאת: שיר חלבי
רמי אבו סעדה קשר פורץ דרך בכדורגל

 

רמי הוא בנו של מסעוד אבו סעדה מעוספיה, רמי מאוד אהוב על חבריו ומשפחתו הקרובה, הוא צעיר מנומס, בעל אופי של כבוד לאחר, לא מתלהם ולא מתפרץ בשום מקרה, ואת זה רואה כל מי שבא איתו במגע מתוך משחק או אימון, או בכל סיטואציה שהיא, רמי מאוד בולט בנימוס ובכבוד שנותן לסביבה בה הוא נמצא.

 

 

לרמי צפוי עתיד ספורטיבי מוצלח, כי הוא חי ומתנהג כספורטאי, לא מושפע מהסביבה והיציאה למסיבות ולאכול בשעות לא שגרתיות, רמי רוצה מאוד להגשים את חלומו ולהצליח להוביל בקבוצות המובילות בישראל  בכדורגל.

 

בתמונה רמי והסוכן שי דהן

 

רמי מסיים השנה את לימודי בית הספר בתיכון רונסון, הוא שולט טוב בשפות עברית, אנגלית וערבית, עוד לא ברור אם השירות הצבאי ישבש את מהלכי המשחק, או שינתן לו פטור כדי לשחק.

 

 

אביו מסעוד מספר על רמי הילד: "תמיד רצה להחזיק בכדורגל, תמיד עודדתי ולא חסכתי במאמצים להגשים את חלומו, בגיל ארבע התחיל בילדי מכבי חיפה, ומשם עבר בגיל שבע למכבי עוספיה אצל המאמן עלאא אבו פארס, שמכיר טוב את רמי ואיך שהוא משחק".

 

 

רמי משחק בעמדת קשר, הוא בעל שליטה מעולה בכדור ויודע להניע משחק, רמי זוכה לכושר גופני טוב, הוא חזק ויש לו שליטה טובה בכדור.

 

תמונה של רמי במשחק

 

בעונה שהסתיימה רמי שיחק במכבי עוספיה בליגה ב', הכרטיס שלו שייך לביתר קרית אתא, שי דהן מוכן להעביר את רמי לכל קבוצה שרוצה אותו, אם תחתום על חוזה התקשרות.

 

 

רמי שחקן שעוד ישמעו עליו, במיוחד בסגנון המשחק המיוחד שלו והשליטה בכדור, העמידה וההעברה, רמי בונה את המשחק יחד עם חבריו למגרש בצורה מאוד מקצועית ומרתק כל עין.

 

 

סוכן השחקן שי דהן הוא אחד השחקנים הותיקים אשר שחקו בנבחרת הנוער נגד נבחרת רוסיה במסגרת נערים א' לעונת 1997/1998, ובמשחק נגד נבחרת פורטוגל, נערים א' לעונת 1997/1998, שי יודע בדיוק מה היכולות של רמי ועד כמה הוא יכול לתרום לקבוצה בה הוא משחק.

 

 

זו הזדמנות לאחל לרמי ולשי בהצלחה, נמשיך לעקוב אחרי כל התפתחות בעתיד הספורטיבי של רמי הצעיר מעוספיה.

 

 

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים

\