מכבי עוספיה מחזירה את אווירת הכדורגל לכרמל

קהל רב הגיע למגרש העירוני בדאלית אל כרמל, לצפות במשחק צמרת בליגה ג' שומרון של מכבי עוספיה נגד מ.כ. צופי חיפה, ד"ר אמין זידאן, בהיג מנסור, חברי מועצה וקהל של גברים ונשים, עודדו ותמכו, אבל השער לא הגיע, מכבי עוספיה וצופי חיפה הולכים לפגרה של חודש.

12.11.2022 מאת: חסין חלבי
מכבי עוספיה מחזירה את אווירת הכדורגל לכרמל

 

 

השחקנים הותיקים ומאמני מחלקות הילדים במכבי בני הכרמל ויסאם עיסמי וברכאת והב מתייחסים לספורט ולקבוצות הבוגרות ולמאמני הקבוצות ולא נרתעים מלהגיד שאין כרגע צורך בעליה לליגה ב' או א', עד שלא בונים את המחלקות מלמטה ואחרי זה לחפש לעלות לליגה ב'.

 

 

בהיג מנסור ראש מועצת עוספיה, שהגיע יחד עם נבחרי ציבור, אומר לנו:"אני בא לתמוך ולעודד את הקבוצה שלנו, המועצה משקיעה הרבה משאבים לטובת הקבוצה, בתקווה שתוכל להשיג ניצחונות לטובת מכבי עוספיה".

 

 

ד"ר אמין זידאן שרוצה מאוד להרגיש ניצחון למען הנשמה ואצל ד"ר אמין כל הזדמנות היא כמעט שער שלא הגיע במשחק הזה והתוצאה נשארה עד הדקה ה-97 אפס אפס.

 

 

עכשיו לצורך משחקי גביע העולם והשזרוע של המגרש, הליגה יוצאת לפגרה למשך חודש ימים, בתקווה שמכבי עוספיה תחפש נקודות במקום אחר.

 

 

במקום הראשון כרגע עם 28 נקודות מ.כ. צופי חיפה ומקום שני מכבי עוספיה עם 28 נקודות ובמקום השלישי בני קלנסואה עם 27 נקודות.

 

 

היתרון של מכבי עוספיה שהשחקנים שלה כולם בני עוספיה והכרמל, אין שחקני רכש ואין כוכבים בולטים, חוץ ממהראן לאלא הותיק.

 

 

השחקנים הרשומים במכבי עוספיה בליגה ג' שומרון, לואי אבו אל היג'א, האדי אבו סעדה, עלאא אבו סעדה, דניאל אבו רוקן, לוטפי אבו רוקן, מהראן אל לאלה, רמי אלסאחלי, מייקל הלון, רוגה הלון, אימאן חלבי, סלימאן חרמאן, סרי חתר, אימן כיסראוי, סאלח מחאג'נה, אמיר מרזוק, מגאד נגמי, איוב סאבא, ארז סאבא, מנהל סעיד, שריף עזאם, כמאל עמאשה, שריף פרו, אייל שרוף, אמיר שרוף, פואז תלחמי.

 

 

מכבי עוספיה נגד צופי חיפה בכדורגל נובמבר 2022

תגובות

מומלצים

\