מכבי עוספיה בכדורגל משחק עליה

חסן זאהר מנהל קבוצת מכבי עוספיה בכדורגל, יחד עם מאמן הקבוצה חסן עזאם, לוקחים אותנו לרגעים האחרונים של משחקי המבחנים של מכבי עוספיה שמשחקת לעלות לליגה ב', חסן זאהר:"אני מבקש מכל הקהל של עוספיה ודליה, להגיע לעודד את הקבוצה, אנחנו זקוקים לכם במשחק הזה".

30.03.2023 מאת: חסין חלבי
מכבי עוספיה בכדורגל משחק עליה

 

 

מועדון מכבי עוספיה מאגד תחתיו מחלקת נוער נערים וקבוצות ילדים מכל הגילאים, עוספיה משקיעה הרבה לתת מרחב לילדים בספורט ומגרשי הכדורגל, תחת המועדון מכבי בכדורגל, חשוב לציין שלמועצה יש חלק ניכר בהצלחה הזו. במה שהיא מעמידה ונותנת למועדון, אם זה בתמיכת הסעות, תרומות ותקציב, כך מספר חסן זאהר יו"ר הקבוצה.

 

 

 

חסן זאהר:"אחרי ששייח' ראיד זאהר לא היה יכול להמשיך בקבוצה שהייתה בליגה ב' וההנהלה התפטרה מהקבוצה, היינו חייבים להציל את המועדון, אני ורידא והב גייסנו שחקנים, ממש הוצאנו אותם מהבתים וכך הצלחנו להחזיר אותם למגרש, כל השחקנים שלנו בני הכפר, זו הזדמנות להודות לפאדי להיאני ולנזיה חלבי על שיתוף הפעולה הטוב בין שני המועדונים, ולהודות למהראן לאלא שעשה ועושה הרבה למען הקבוצה והמועדון".

 

 

 

חסן זאהר:"אני מתבייש לראות ששני הכפרים עוספיה ודליה, שהיו למעלה בליגה, נמצאים בליגה האחרונה בישראל, מגיע לנו הרבה יותר ממה שאנחנו עכשיו".

 

 

 

 

חסן עזאם:"אנחנו מוכנים לקיום שני המשחקים האחרונים, עושים הכל כדי לנצח ולעלות ליגה, יש לנו שחקנים מעולים שאפשר לסמוך עליהם, הם משחקים מכל הלב, בשני הכפרים יש אנשים טובים ושחקנים גדולים, שיכולים לתרום הרבה לקבוצה, אני רוצה ומבקש להזמין את הקהל למשחק, זה מאוד חשוב עבורנו, לראות את כולם כאן, כי זה לא עוד משחק זה משחק על כרטיס, לא נאכזב אתכם".

 

 

 

חסן עזאם:"אני מוכן לספוג כל ביקורת וכל החלטה לכאן או לכאן, יש מאמנים בכירים שמפוטרים מקבוצות, אני מאמין בדרך שלי ושל השחקנים שלנו וב"ה נדע לעבור את המשחק נגד צופי חיפה בניצחון".

 

מכבי עוספיה בכדורגל מרץ 2023

תגובות

2. מהכרל לפני 2 שנים
אין יותר טוב מאיחוד בכדורגל
1. תושב לפני 2 שנים
בהצלחה למכבי להגיע בשישי בשעה 14

מומלצים

\