חווית הכדורגל הגדולה בעולם עומדת להתרחש בעוד כמה ימים

לקראת מונדיאל 2022, אני אוהב לקחת את היוזמה להמר בצורה אינטליגנטית ככל האפשר על מה עתיד להיות, מי תעלה מהבתים המוקדמים? מי תהיה הסוס השחור של האליפות?.

10.11.2022 מאת: רוני שניידר
חווית הכדורגל הגדולה בעולם עומדת להתרחש בעוד כמה ימים

 


לקראת מונדיאל 2022, אני מתכוון לכתוב על משחקים ושחקנים, שיטות ותוצאות, מסקנות ואיפה אנחנו לעומת העולם. ועוד.

 



 

בהמשך לקראת פתיחת המשחקים אדבר קצת על שיטות ושחקנים.
הכי חשוב מה נלמד מהמונדיאל הפעם?

 

 

אז אתחיל בשלב הראשון מתוך הבתים וההגרלות.
 

 

בית א'
 

אני רואה את סנגל עם הכח הפיזי הרב שלה. יכולות אתלטיות מצויינות ומאמן ססגוני, יחד איתם אני מהמר על הולנד רבת השחקנים הצעירים המבטיחים עם המאמן הנפלא לואי ואן חל שרצה להוכיח שטרם נס לחו.

 

 

הסוס השחור שעלול להפתיע בבית זה היא קטאר שאיננו יודעים יותר מידי עליהם, אבל הם בהחלט חומר נפץ ספורטיבי.
 

 

בית ב'
 

 

אנגליה מביאה לנו נבחרת מצויינת עם שחקנים רבים המשחקים בפרמיירליג בבונדסליגה וכמובן שגם אחרי יורו  מצויין. לדעתי המאמן שלהם הוא די מיושן ודי אולדסקול וזה עלול להפריע להם בשלבים הבאים.
השנייה מבית זה שתעלה לדעתי זו ארה"ב המשופעת שחקנים אתלטיים מאוד ממושמעים טקטית, אבל גם כאן המאמן שלהם לא ברור האם הוא יכול להתחרות במאבק המוח מול אריות הכדורגל בעולם.
וולס לא אמרה את המילה והיא הסוס השחור שלי בבית זה.

 

 

בית ג'

 


בית זה יביא אותנו לחוויה דרום אמריקאית בדמות ארגנטינה ומקסיקו שיעלו לדעתי. הסוס השחור כאן פולין עם סיכוי קלוש מאד.
 

 

בית ד'

 


בבית זה צרפת ודנמרק יעלו שלדעתי דנמרק תסיים לפני צרפת וזה מה שיהיה מעניין להמשך משחקי ההצלבה. אין כאן סוס שחור לדעתי.
 

 

בית ה'
 

 

ספרד המתחדשת וגרמניה המשופעת שחקנים חדשים, צעירים תוססים, יהיו שתי העולות מבית זה. יפן היא הסוס השחור של בית זה בהחלט יכולה להיות גורם מפתיע כאן. אני מהמר שגרמניה תסיים ראשונה.
 

 

בית ו'

 


בלגיה משופעת השחקנים המצטיינים שמשחקים בכל הליגות הטובות ביבשת אירופה וכן גם קרואטיה שבה השילוב בין שחקנים מנוסים וצעירים עובד מצויין, הן שתי העולות שלי מבית זה. עם זאת מרוקו בהחלט תערים קשיים על השתיים והיא הסוס השחור שלי. בלגיה תסיים ראשונה לטעמי.
 

 

בית ז'

 


בבית זה ברזיל מביאה נבחרת חקה ומשופרת במיוחד בתחום ההגנתי שלה, שוערים ובלמים מהטובים בעולם, שמשחקים ברמות הליגות הבכירות ביותר, אין סוף שחקנים צעירים ויצירתיים בקישור ובהתקפה. אבל ההגנה של ברזיל היא שתנצח.יחד איתה אני מהמר על שוויץ שביצעה התקדמות אדירה בכל הרמות. סרביה היא הסוס השחור שלי כאן עם סיכוי טוב להפתיע, טכנית ופיזית הסרבים מצויינים, מנטלית נראה איך יעמדו במשימה. ברזיל ראשונה בבית.
 

 

בית ח'
 

 

אורוגוואי ופורטוגל הן המועמדות שלי לעלות, באופן טבעי ללא הפתעות, אבל כאן אני בהחלט חושב שגאנה תביא את היכולת הפיזית לתיאום ציפיות עם היכולת המנטלית, גאנה בהחלט נבחרת מאד מסוכנת ומשובחת.

 

 

נכון שלא הבאתי איזה פצצה. אבל השלב השני במשחקי ההצלבה הוא השלב שבו נראה את כל ההפתעות ומשם נמשיך הלאה. בכתבה הבאה אנסה לנתח את המשך התחרות עם משחקי הצלבה וניתוח ההימור המקצועי שלי להמשך.

 

 

איזה כיף לנו שיש מונדיאל, וזה גם בחודש יום ההולדת שלי. ח ג י ג ה  ג ד ו ל ה.

 

 

תגובות

מומלצים

\