הפועל חיפה בכדורסל והילדים הדרוזים

ההצגה הטובה בעיר, להתערבב במגרש עם הכוכבים של קבוצת הפועל חיפה בכדורסל, שהגיעה ליום הפנינג במועדון הכדורסל, שמוביל אשרף חלבי יחד עם איהאב חלבי ואחרים, זה היה יום למען הילדים הדרוזים שהגיעו מדאלית אל כרמל, בית ג'ן, פקיעין, יאנוח ג'ת והעיר מגאר, היה מה לראות במגרש.

15.03.2023 מאת: אמילי חלבי
הפועל חיפה בכדורסל והילדים הדרוזים

 

ההורים של ילדי הכדורסל שליוו את ילדיהם למגרש בדליה היו מאד שמחים, האווירה במגרש הייתה מחשמלת וההתלהבות רבה, זה אירוע לא שגרתי שמחבר בין ילדי הכפרים הדרוזים מהכרמל והגליל, בגילאים שונים, והתרומה של המפגש רבה, כאשר הדובדבן של האירוע היו השחקנים של קבוצת הפועל חיפה, אחת הקבוצות המובילות בליגת העל בישראל.

 

 

 

 

למפגש הגיעו מנכ"ל מנהלת ליגת העל שלומי פרי, ויו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, ממועדון הפועל חיפה יובל רוטמן, ושרון דרוקר, ראשי המועצות של בית ג'ן ודליה. ומהקבוצות של הילדים הדרוזים הגיעו מאמן קבוצת ילדי בית ג'ן יוסף חלבי, מיאנוח ג'ת זיאד ברכאת ומאהר ביסאן עם ילדי הקבוצה שלהם, ממגאר המאמן פחרי עסקלה ואחרים רבים, את המוזיקה הרעשנית והמקפצה הביא יניב והבה.

 

 

 

יש לציין כי הפועל חיפה היא קבוצת כדורסל, המשחקת בליגת העל וביורופקאפ. המועדון מנוהל ובבעלות של עמותת האוהדים הפועל חיפה כדורסל  לב אדום, בראש העמותה עומד הוועד המנהל שיושב ראש הקבוצה נבחר מתוכו.

 

 

 

 

אשרף חלבי משתף אותנו בחגיגה ובמהלכים של המועדון שמוביל את הילדים לעתיד ולתוך הליגה.

 

 

מועדון כדורסל אשרף חלבי מרץ 2023

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים

\