תלמידי דליה מציירים זהירות בדרכים

מועדון רוטרי דאלית אל כרמל, יחד עם יד לבנים לדרוזים, המועצה המקומית ושני בתי ספר שהסכימו לקחת חלק בתחרות ציור בנושא זהירות בדרכים לזכר פואד לביב עבוד ז"ל, מפלח חלבי יחד עם האוצרים והאמנים והתלמידים עשו עבודה שראויה לכל הערכה.

03.02.2023 מאת: שיר חלבי
תלמידי דליה מציירים זהירות בדרכים

 

 

התכנסות בבית יד לבנים לדרוזים ומפגש עם היו"ר ד"ר רמזי חלבי, זה הוא מפגש לתערוכה ובחירת ציור בנושא זהירות בדרכים, לתחרות הארצית לזכר צעיר תושב דאלית אל כרמל ואב למשפחה תומכת פואד לביב עבוד ז"ל, אשר נהרג בתאונת דרכים.

 

 

 

בלטו בתחרות השופטים, האמן סאם חלבי, האמן סאלח אלקרא, האמן מוניר באשא. לקחו חלק בכל ההכנות והעבודה על הוצאת התערוכה לפועל, נגים קרא מנהל יסודי ג' , מופלח חלבי רכז התחרות הישובית , פריד באשא נשיא מועדון רוטרי דאלית אל כרמל , עליא חלבי מנהלת בית ספר יסודי חדשני, האמן רמי עזאם אוצר התערוכה בבית הספר יסודי ג' , האמנית וידאד חלבי אוצרת התערכוה בבית ספר יסודי חדשני.

 

 

 

חבל שרק שני בתי ספר מדאלית אל כרמל הסכימו לקחת חלק בתחרות להעלאת המודעות לנושא חשוב שהוא מכת מדינה, כאשר בכל שנה נהרגים מאות, כתוצאה ממהירות ואי ציות להוראות התעבורה.

 

 

 

 

עוד על תאונות דרכים ונתונים בקישור הנ"ל 351 הרוגים בתאונות דרכים, תאונות דרכים ממשיכות לקרות מדי יום ולגבות מחיר כבד של חיי אדם, בשנה החולפת היו 2,510 פצועים קשה מתאונות דרכים, כאשר נרשם נתון קשה של 351 הרוגים, 319 תאונות קטלניות, ו-2,230 תאונות קשות, 1,540 תאונות במעורבות אופניים חשמליים. קישור

 

 

 

גילה נזירי נשיאת מועדון רוטרי גדרה בילויים לשעבר, בהופעה מרתקת ומרגשת על הסיפור של משפחתה והאסון שהבן החייל בן 21 נהרג בתאונת אופנוע ליד הבית בגדרה, ואז השנה החליטה לא להמשיך לשבת בצד ויצאה למסע הסברה בכל רחבי הארץ, כדי לנסות ולמנוע את האסון הבא.

 

 

 

מופלח חלבי מרכז התחרות הישובית, דיבר על פואד ותרומתו הרבה לחברה ולמשפחתו, שברגע הכל נקטע, מופלח הודה לתלמידים ולצוות החינוכי על המאמץ לקחת חלק בתחרות ובעיקר הודה לחבריו ברוטרי דליה, שעשו הכל להצלחת פרויקט זהירות בדרכים.

 

 

 

בתאריך 10-5-2021 פואד עבוד נהרג בתאונת, פואד לביב עבוד בן 39 תושב דאלית אל כרמל, נהרג בצהרי יום בתאונה בה טרקטור באגר נפל ממשאית ולכד אותו תחתיו, פואד אבא למשפחה מגובשת וחמה, אבל כבד נפל על הישוב עם היוודע דבר מותו הטרגי של פואד, שהיה אדם אהוב על כל מי שהכיר אותו. קישור

 

 

 

התלמידה בילאר אבו חמוד מבית ספר חדשני, היא הזוכה בתחרות הישובית והיא עכשיו הולכת להתמודד בתחרות הארצית.

 

 

היוזמה היא יוזמת רוטרי ישראל בכל הערים, בעיקר כדי להעלות את המודעות לזהירות בדרכים, רוטרי דאלית אל כרמל בחרה אישיות מהישוב שנהרגה בתאונת דרכים והפעם זה פואד עבוד ז"ל שהיה מחובר ומעורב בחיי החברה ויש לו תרומות רבות.

 

 

 

התלמידים הציגו ציורים שעבדו עלהים עם הצוות החינוכי, לקחו חלק מיסודי ג' 30 תלמידים ומבית ספר יסודי חדשני 8 תלמידים. צוות האומנות הוביל את התלמידים לתחרות וכל המשתתפים קבלו מתנה צנועה מרוטרי.

 

 

 

זה הוא אירוע מאוד מרגש עבור המשפחות שאבדו את היקר להם בתאונת דרכים, שמונצחים באמצעות ציורי תלמידים, שעוזרים להרגיע את הנהגים בני משפחתם לנהוג בזהירות רבה בדרכים.

 

 

פעילות זהירות בדרכים לזכר פואד עבוד

תגובות

מומלצים

\