פורום אנדיאני שבט שקד ברעות מציג

לקבוצת הנעורים של רעות מרכז חינוכי של המועצה האזורית מגידו שמנהל יואב נוימן, היה מה להציג במסיבת פורים, הבני נוער מובילים מנהיגות בקרב האחר, שומרים על איכות המקום והערכים ובעיקר עוזרים אחד לשני, דברנו עם מנהל רעות יואב נאמן והבאנו קטעים מהבמה סרטון.

06.03.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פורום אנדיאני שבט שקד ברעות מציג

 

לגעת בחינוך הבלתי פורמאלי במסגרות המאפשרות התחברות בני נוער, להרגיש ולהשלים את הזמן הפנוי בשעות אחרי צהריים ובסופי שבוע, זה הוא המוסד החינוכי של רעות שמאגד תחתיו בני נוער מכיתות ז' עד כיתות י"ב, 

 

 

 

קבוצה גדולה של נערים ונערות שנפגשים במרחב הפעילות של מרכז, רעות חברת נעורים דמוקרטית במועצה האזורית מגידו, מדריכי רעות מלווים את הנערים והנערות למנהיגות ועצמאות, ממקום שבו הבני נוער רק עולים, והפעילות עוזרת להם להצליח בלימודים וביום יום זה בדיוק כמו חוג משובח או הכשרה מקצועית שנותנת לבני נוער את הבמה המרכזית להוביל.

 

 

 

יואב נוימן מנהל רעות לפורטל הכרמל והצפון, על המוסד והמדריכים ובעיקר על השילוב והמקום שמחבק את הבני נוער חזק וקרוב, כדי לתת להם את העצמאות של כל אחד ואחד מבני הנוער הפעילים ברעות. יואב לא שוכח להודות לצוות ולבני נוער ובעיקר הוא מתרגש וגאה במוסד שהוא מוביל.

 

 

 

רעות הוקמה על יסודותיו של המוסד החינוכי הרי אפרים, שהוקם בשנת 1950. בהרי אפרים התחנכו בני ובנות קיבוצי השומר הצעיר של עין השופט, רמת השופט, דליה ורמות מנשה.

 

 

 

מעל 250 בני ובנות נוער משולבים במוסד רעות, כולם מרוצים ולא מוכנים לפספס יום אחד לא להיות במרכז העניינים של הפעילות והמפגשים.

 

 

 

למסיבת פורים קבוצת שבט שקד קיימו פורים אנדיאני באולם האזורי עין השופט, יחד עם ההורים, שהיו מאושרים ממה שהציגו קבוצת שקד, לא יכולנו לעזוב ללא תקיעת השופר של התלמיד ים גונן.

 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

רעות מרחב חינוכי מרץ 2023

תגובות

מומלצים

\