חיפה ממשיכה בכל הכוח להפגין

המחאה החברתית נגד הרפורמה המשפטית מתחזקת ברחבי המדינה לאורך כל השבוע, בחיפה יצאו להפגין מעל 60 אלף בני אדם, שהאשימו את ראש הממשלה בביזוי ואי התחשבות במצב החברתי והביטחוני ושהוא לא מקשיב לציבור, גם ליברמן הגיע להפגין בחיפה.

26.03.2023 מאת: ברוך ליבמן
חיפה ממשיכה בכל הכוח להפגין

 

ההפגנות בחיפה נגד הרפורמה הממשלתית ותוצאותיה, המון ישראלים יצאו למחות ברחבי הארץ ובחיפה השתתפו כ-65.000 בני אדם.

 

 

 

במחאה נאמו חברי כנסת ובכירים מכל תחומי החיים, בין הנואמים הופיע אשכול נבו סופר ישראלי, בנוסף לנכדו של ראש הממשלה השלישי של מדינת ישראל לוי אשכול שכיהן בין השנים 1969 - 1963.

 

 

 

אשכול נבו "מנסים לרסק את הערכים המשותפים לכולנו במגילת העצמאות, ראש ממשלה שחושב שהוא מעל החוק שכח מה זה להיות ישראלי, עופרה וברוך נבו נמצאים בקהל שלימדו אותי הידברות, לנתניהו אומר הידברות לא מנהלים עם עצמך".

 

 

שר האוצר בממשלה הקודמת ליברמן אביגדור הגיע ממדבר יהודה, התבשרנו על קיצוץ בדרמטיות למיגון הביטחוני, לדוח מבקר המדינה לא התייחסו והגדילו תקציבי משפ' נתניהו, והרחבת בתיהם.

 

 

 

מכפילים תקציב הישיבות. ארגמן וזאב ונגיד הבנק היום וראש המוסד ועוד מינויים של נתניהו וכולם טענו שמסכן את מדינת ישראל. פוגע בביטחון ישראל. ועסוקים בחוק דרעי 2 , חוק הנבצרות, חוק המתנות וחוק ההשתלטות על בית המשפט.

 

 

 

האזרח הקטן לא מעניין את ראש הממשלה וממשלתו. נרצחו נשים וחוק האיזוק האלקטרוני נדחה. ושר האוצר מבלה בחו"ל  וראש הממשלה בלונדון. הויכוח כיום הוא על בנינו לעומת אלה שהפקירו את הרעיון הציוני.
 

 

 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים

\