קריסה חברתית כאתגר והזדמנות

בחודשים האחרונים אנו עדים בארץ ובעולם על כל אי היציבות שקיימת אם זה מבחינה ביטחונית, כלכלית או אפילו חברתית. העולם נכנס למצב של כאוס גדול שכל המנהיגים פשוט מסתכלים מהצד ללא שום פתרונות, יום אחד מעלים מחירים יום אחרי מורידים מחירים ואז מעלים שוב.

31.01.2023 מאת: אדהם זיאד עראקי
קריסה חברתית כאתגר והזדמנות

 

 

בתוך כל הכאוס העולמי הקיים, אין אסטרטגיה כלכלית חברתית שתוביל את האנושות לחופי מבטחים.

 

 

למרות כל הכאוס הקיים תשמרו על איפוק, תממשו את חוק הקבלה בלקבל את המצב הקיים ולנסות לשפר אם אפשר את מה שניתן לשינוי ושיפור.

 

 

אני אישית רואה שדווקא אנחנו בהזדמנות ללמוד מהטעויות הבלתי נסבלות ולהתקדם קדימה, להיות יותר בני אדם ואנושיים,  להביע יותר סולדריות עם החברה, לעזור לנזקקים, לחייך בפני העוברים, לעבוד קשה ולהתפרנס בכבוד, לשמור על אופטימיות בזמני אתגרים שאנו עוברים, ובמקום שאין אנשים להיות דווקא אנושיים.

 

 

העולם מנקה את עצמו מכל הפאוודה שהייתה ועלינו לקבל את המצב הנוכחי ולשפר איפה שאפשר איך שאפשר ועד כמה שאפשר כל אחד מהמקום והמעמד שלו, ואז להחזיר לעולם שלנו את היופי ואת מה שמגיע לעולם הקסום שלנו באנושיות באהבת חינם ובאחדות.

 

 

החיים מאוד קצרים אז בואו נחפש דרכים איך נוכל לחיות ביחד ולא איך נוכל לחסל אחד את השני וכשנגיע לדרכים של חיים משותפים, כל התמונה תתהפך לטובה והמשבר יהפוך להזדמנות גדולה ואדירה.

 

 

 

אדהם זיאד עראקי, משפטן מגשר ועיתונאי.

 

תגובות

1. ד"ר ברוריה בר גל לפני 2 שנים
החיים והמוות ביד הלשון.

מומלצים

\