אי ההצבעה הינה הלקאה עצמית

הבחירות הקרבות לובשות צביון של מאבק קיומי על אופי המדינה ולהתייחסות למיעוט שבתוכה, בין להיות חלק אינטגרלי או שול במדינה, בין מתינות לקיצוניות, בין להיות או לחדול להיות על אדמתך, ובישוב שלך במדינת ישראל. הסכנות האפשריות הטמונות בהעדר השתתפות אקטיבית ויציאה פעילה לקלפיות.

19.10.2022 מאת: דוקטור רדואן מנצור
אי ההצבעה הינה הלקאה עצמית

 

סוגיית ההשתתפות בבחירות ונטילת חלק בה, ולו בכדי ליצור שינוי או השפעת מה, נדונה בהזדמנויות שונות לצד פירוט חשיבותה הן בפני הבוחרים הישראלים הרציונאליים ככלל והן בפני האזרחים הישראלים שאינם נמנים על האוכלוסייה היהודית בפרט.

 

כעת, ימים ספורים לפני הבחירות אדון יחד עמכם על הסכנות האפשריות הטמונות בהעדר השתתפות אקטיבית ויציאה פעילה לקלפיות במיוחד בבחירות הנוכחיות.

 

כל מי שעוקב וער לתהליכים ולתרחישים שאירעו לאורך שנות קיומה של מדינת ישראל בהקשרי יחסה למיעוטים הישראלים, ומדניות ממשלות ישראל לדורותיהן כלפיהם, יראה נוכחה כי נהגו במדינות מחנק בעניין הרחבת שטחי השיפוט בכפרים הלא יהודיים, ובמניעת התפתחותם והתאמת שטחיהם לריבוי הטבעי שלהם.

 

מדיניות אשר לעתים מוצהרת וגלויה לעיין ולעתים נסתרת ונשמרת תחת מעטה סודי. ניסיונות הטרנספר האתני ללא יהודים, זכתה לעידוד ותמיכה לא ישירה בעבר ובהווה, והייתה חלק מאג'נדה מפלגתית מוצהרת של פוליטיקאים ושל מפלגות כדוגמת גאנדי ומפלגת "צמת"...

 

ובבואנו לבדוק בעת האחרונה, מזהים ברורה את זרעי הגזענות החוקתית, בדמות חוק הלאום המכוון לנרמול האופי היהודי של מדינת ישראל, כאילו שאין זה אופייה בפועל! חקיקת חוק קמיניץ תחת עילת הסדרת הבניה במגזר הלא יהודי. אולם המטרות הנסתרות והלא מוצהרות הינן הנשלת זכויות יסוד מידי המיעוטים, הקשיית מחייתם והחתירה לטרנספר שקט וזוחל מקרב האוכלוסיות הלא יהודיות.

 

מציאות מרה זו מחזירה את הזיכרון לימי הממשל הצבאי ואישורי היצאה מהכפרים שניתנו על ידי קצין צבאי. ומזכירה את כל המינויים "השבּ"כּיים" המודיעיניים במשרדי הממשלה, לרבות ההשתלטות על מערכות החינוך בכפרים ו"כלבי השמירה" "הביטחוניים" בקבלה לאוניברסיטאות... תסריטים מציאותיים שהתרחשו במגזר הלא יהודי.

 

כאשר מחברים בין אירועי העבר, מדניות העבר וההווה של התנהגויות ספורדיות או מדיניות מוכתבת מראש, ניתן לנבא את הבאות. כך שממשלת נתניהו- בן גביר- סמוטריץ, עלולה לחזור על הסכנות עצמון או להסלימן ולהלבישן בלבוש אחר ובאופי וצביון מחוכם יותר.

 

תמונתו של בן גביר עם האקדח השלוף על אף נוכחות כוחות הביטחון במקום, לידו ומסביבו, הגעתו הפרובוקטיבית לנקודות החיכוך, ליבוי היצרים שנוהג בו, לצד ההתנהגות הקרימינלית והוונדליסטית של חלק מהמתנחלים בגדה המערבית כלפי האוכלוסייה המקומית, הגעת מיליציות חמושות של מתנחלים באופן מאורגן ומוצהר, ללוד – שטח מדינת ישראל, בעילת השמירה על היהודים ונכסיהם במקום, ללא כל קשר או תיאום הגעה עם כוחות הביטחון והמשטרה השוהים במקום... הגעות מאורגנות ומתוכננות כאלה לנקודות חיכוך אפשריות ולמקומות קדושים כמו קבר יתרו לאחרונה, תוך ניסיונות ליצור פרובוקציות וצביעה מאולצת בצבעים יהודים, כל אלה ועוד, סימנים מעידים וצלצולי אזהרה מהבאות.

 

נבואה זו תהא מציאותית כאשר תקום ממשלה קיצונית באופי כהנסתי שתשב על הגה הנהגת המדינה הנאורה. היא ברת קיימה כאשר להקות הקיצוניים הימניים "והכּהנסתיים", יצאו לקלפיות ויממשו את זכות ההצבעה המוענקת להם בעוד בעלי הקולות המאוזנים, הרציונליים והשפויים ולא משנה אם הם מצבעי ימין, אמצע או שמאל, מצביעים למפלגות ציוניות או לאו, כאשר אלה יבחרו להימנע ולא לצאת להצביע ממשלה קיצונית קום תקום.

 

ממשלה קיצונית כזו תשים את בן גביר וסמוטריץ' בעמדות החלטה מיניסטריאליות שלא ניתנות לריסון או להרתעה. על כן יממשו את תוכניותיהם ואת זממם ומדיניותם, וככל הנראה יתחילו "בסירוס" הרשות השופטת מסמכויותיה, לבל תאזן את הרשות המבצעת והמחוקקת. כל זאת בכדי שרשות זו תהא כלי שרת למדיניותם הקיצונית.

 

הינה לכם תסרטים אפשריים בהם תוכל לנקוט ממשלת נתניהו- בן גביר- סמוטריץ' אם וכאשר, תגיע לכס השלטון: המשך התעלמות מוחלטת מהתפשטות הפשע והאלימות ברחוב הערבי בפרט והלא יהודי ככלל, כמימוש של מדיניות "תנו להם להרוג אחד את השני". כמובן תוך כדי נקיטת צעדי הגנה למגזר היהודי כגון מציאת כלי חוקי דומה להטלת עוצר לילי בישובים היהודים. מציאת ווירציה חוקתית לקיום עילה למעצרים מנהליים, שלילת אזרחות ישראלית אשר בלאו הכי הופקעה בחוק הלאום ואשר המשיכה ביצוע טרנספר אתני.

 

הדבקת עילות לעבירות ביטחוניות ולפגיעה בביטחון המדינה כביכול. עשייה אינטנסיבית ליצירת פרובוקציות בנקודות חיכוך אפשריות תוך כדי עריכת שטיפות מוח ברחוב הישראלי אשר תפגום בדימוי הלא יהודים בישראל, פרובוקציות בעלות אופי אידאולוגי המגדילות ומעצימות את השנאה, הסלידה והעוינות למי שאינו יהודי, במקומות כגון הר הבית, מסגד אל-אקצה, קבר יתרו ועוד.

 

לאור האמור לעיל, הבחירות הקרבות לובשות צביון של מאבק קיומי על אופי המדינה ולהתייחסות למיעוט שבתוכה, בין להיות חלק אינטגרלי או שול במדינה, בין מתינות לקיצוניות, בין להיות או לחדול להיות על אדמתך, ובישוב שלך במדינת ישראל.

 

הפתרון המתבקש למניעת תסרטי האימה שהוזכרו לעיל או דומיהם, הוא היצאה לקלפיות וההצבעה למי שתראו לנכון. כל זאת כדי שהקולות המאוזנים והרציונאליים והשפויים יצמצמו את מספר המנדטים של הקולות הקיצוניים בעל האופי "הכּהנסתי" . דבר שיקשה על הקמת ממשלה קיצונית כזו.

 

מנגד אי יציאה להצבעה בין אם כצעד מחאתי, או מתוך אדישות או משבר אימון עם הבוחרים, תביא בהכרח להיות שוליים ומוכים בשוט פוליטי גזעני.

 

אז אנא הזהרו שלא לצאת ולהצביע לבל תביאו את תרחישי האימה על עצמכם!

 

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים

\