רכב אספנות מחבר יהודים בדואים ודרוזים

זה הוא תחביב של עשירים שמנסים לשחזר את הצעירות שלהם, אוהבי רכב ולא עוד רכב, לכל אחד מחברי קבוצת מועדון החמש ומועדון הגליל גולן יש מטרה גם לחברה ולסביבה, הצפון מחבר את הדרום המרכז וירושלים, פגשנו אותם בקיבוץ גינוסר שעל שפת הכינרת, סרטון

24.10.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון

מועדון רכב אספנות

 

 

גוסטבו מטוס ראש מועדון הקדילאק ישראל אספנות, מועדון החמש שכולל בתוכו את מועדון הגליל גולן לרכבי אספנות שמוביל גרשון פרקש, המועדון יצא לטייל בצפון, חברי המועדון התאספו עם רכבי האספנות שלהם בקיבוץ גינוסר שעל שפת הכינרת, בין חברי המועדון נמצאים יהודים, מוסלמים ודרוזים.


 

גוסטבו מטוס: "המטרה שלנו לחזור לנערות ולילדות ובכלל לחדש משהו שלא אבד, במועדון חברים מכל העדות, למשל יש לנו את מוחמד שהגיע מתל שבע בדרום, ליו"ר המועדון הרבה יוזמות ודברים שהוא מקדם למען חברי המועדון".

גוסטבו בעצמו בעל רכב קדילאק על שם מעיין בתו, מאוד מתרגש מהרכב שהיה במוזיאון הרבה שנים ועלה לכביש רק לפני שנה, רכבו גם שימש את הזמר אסף אמדורסקי בצילומי קליפ שהוציא.

 


 

מוחמד אבו גליון שהגיע מתל שבע מהדרום: "אני מזה שנתיים חבר במועדון החמש, את האוטו קניתי מחבר במרכז ועשיתי לו שיפוץ כללי, אני שומר על הרכב טוב מאוד אפילו מאבק, אני סוגר אותו בתוך גלריה במצב מאוד שמור, זה אוטו שנוסע טוב מאוד, מודל 69, יש לי עוד רכב מודל 65, במפגשים כאלה מכירים עוד חברים ואנשים".

 

איציק יעקובוביץ, מירושלים, מחזיק בקדילאק מודל 1981, רכב מטופח שהיה שייך לעיתונאי התחקירן רפי גינת, איציק אומר שהוא רץ אחרי רפי שלוש שנים עד שהסכים למכור לו את הרכב, איציק מחזיק בביתו עוד מספר רכבי אספנות, שזה תחביב אצלו.

 

איציק: "אני בעל מלון בוטיק אביטל בירושלים, שכל המלון מעוצב ברכבי קדילאק אספנות, אם הרכבים מטופלים בזמן אז אין שום סיבה שלא יסעו מרחקים".

 

 

זידאן עמאר מכפר מגאר, חבר במועדון שהגיע עם רכב אספנות מאוד מיוחד, סובארו יד ראשונה משנת 1987, שאבא שלו קנה מהחברה, מאז האוטו אצל זידאן במצב שמור, רק הוא נהג ברכב במשך 13 שנים,  "יש לנו קבוצה בפייסבוק, ופורמים של אספנות, ואנחנו תמיד מתעדכנים לגבי המפגשים, אני מחזיק גם בג'יפ אספנות משנת 1972, גם בן דודי חאמד עמאר מחזיק ברכב אספנות, בנוסף לתחביב רכבי האספנות יש לי סוסים ובעלי חיים שאני מאוד אוהב".

 

 

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים

\