ד"ר אמיר חניפס ורז קרני מתכוננים לבחירות המוניציפליות

ככל שמועד הבחירות המקומיות מתקרב, נראה הרבה מפלגות דמוקרטיות שבהן מתקיימות בחירות דוגמת מפלגת העבודה, מקיימות מפגשים ומריצות מועמדים לרשות המקומית, במפגש בעוספיה בין חשבון הנפש להתרסקות המפלגה ולבניה החדשה ובעיקר העזרה לרז קרני להתמודד יחד עם אמיר חניפס.

10.01.2023 מאת: חסין חלבי
ד"ר אמיר חניפס ורז קרני מתכוננים לבחירות המוניציפליות

 

 

 

פעילי מפלגת העבודה מובילים לחיזוק השטח ומקיימים מפגשים תחת הכותרת חוג אמת בצפון שמוביל ד"ר אמיר חניפס ואלוף משנה במיל' רז קרני שהוא עצמו מתמודד לרשות המועצה האזורית עמק יזרעאל, פעילי מפלגת העבודה הבכירים בערב שבו מכים על חטא, כמו שציין בהיג מנסור.

 

 

המפגש החם של רבים מראשי המועצות, חברי כנסת לשעבר ומתמודדים ופעילים ברשימת מפלגת העבודה, וציבור תומך, בפעילות של פעילי השטח, שהגיעו לעוספיה לאתר עמים וטעמים בהנהלת אחמד טרביה, המפגש התחלק למספר דוברים במטרה לגבש קבוצה גדולה, שתוביל גם לבחירות לרשויות המקומיות, שיתקיימו בסוף שנת 2023, ע"מ לא להיתפס לא מוכנים, כמו בבחירות שהסתיימו לא מזמן לכנסת ה-25 .

 

 

 

ד"ר אמיר חניפס שלא רוצה לשבת בצד, מוביל יחד עם רז קרני את חוג אמת בצפון, שכל המטרה שלו לחזק ולהיות בקשר מתמיד עם השטח ועם בעלי היכולת שמשפיעים, לגיוס מצביעים וחברים חדשים.

 

 

 

רז קרני שירת כאלוף משנה בצה"ל המפקד על מערך מגן, בעברו הקצין היחידי שפיקד על שני בסיסי החינוך חוות השומר ומחווה אלון במשך 7 שנים ברצף.

 

 

רז התמודד בבחירות האחרונות לרשימת מפלגת העבודה, היום הוא בעלים של חברה לאנרגיה ירוקה וחבר במועצה האזורית עמק יזרעאל, רז כבר בהכנות אחרונות למירוץ שלו לתפקיד ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל.

 

 

רז בשיחה לפורטל הכרמל והצפון, מדבר על השינוי והיכולת להוביל ברשות המקומית ובעיקר לבנות עתיד לילדים ולצעירים שהם דור ההמשך, רז לא רואה צורך בבניית שדה תעופה בינלאומי בעמק ושצריך לשמור את האדמות לחקלאים.

 

 

 

ד"ר אמיר חניפס מדבר על כך שלא לשבת בצד ולפעול כמה שיותר חזק, כדי להחזיר כמה שיותר פעילים, שהיו במפלגת העבודה והיום נשארו בלי בית.

 

 

ראש מועצת עוספיה בהיג מנסור דיבר על ההתנהגות של המפלגה בבחירות האחרונות ועל המטרה שממשלת ישראל מובילה היום את המדינה, בהיג לא מכחיש שהוא מכה על חטא, בגלל מה שקרה בתוצאת הבחירות שהתקיימו לאחרונה.

 

 

אמת בצפון עוספיה ינואר 2023

תגובות

מומלצים

\