שון נלחם למען המדינה העדה והמשפחה

אחד הספורטאים הטובים שמוביל לפסגה בענף תחרות הג'יוג'יטסו ואגרוף ואומנויות לחימה משולבות, שון פרו צעיר תושב דאלית אל כרמל לא מפסיק לספק התעניינות אצל מאמנים בענף ועכשיו לפני שנוסע לתחרות בתאילנד שון חוזר עם ניצחון על הלוחם האוקראיני.

14.11.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון

שון פרו לוחם ואלוף

 

 

עיריית אשקלון משקיעה משאבים רבים בענפי הספורט השונים ובמיוחד בענף אומנויות לחימה משולבות, ג'יוג'יטסו ואגרוף, בתחרות שהתקיימה בסוף השבוע התחרו לוחמים מישראל ומאירופה.

 

 

כל לוחם ישראלי נלחם נגד לוחם מאירופה, שון פרו אחד הלוחמים הטובים בישראל בענף לקח חלק בתחרות כישראלי ודרוזי, בתחרות השתתף גם לוחם דרוזי נוסף מירכא איוואן אבו טריף.

 

 

שון שרואה את המטרה שזה רק לנצח, נבחר להתחרות והוא אישר את התחרות נגד לוחם מאוקראינה בשם אדואר דמנקו, יריב חזק בעל שם, במשקל 71 ק"ג, לעומת שון ששוקל 68 ק"ג. שון לא היסס נכנס לזירה והצליח לנצח את היריב האוקראיני בשלוש הסיבובים.

 

 

לשון פרו היה חשוב להגיע לזירת הקרב עם דגל הלאום ודגל העדה הדרוזית, העמידה והנחישות של שון נותנים לו יתרון גדול .

 

 

מה שמייחד את שון זה שהוא בוחן ולומד כל יריב לעומק ואז ניגש לתחרות, כשהוא דבוק במטרות להצליח להשתדרג גבוה כמה שיותר בענף.

 

 

שון פרו, התחיל את דרכו לפני הגיוס לצבא, בשנת 2018 סימן מטרה להגיע להיות אלוף עולם, משפחתו של שון, האימא האבא והאחיות, גאים מאוד בשון ומאחלים לו בהצלחה, הם בעיקר תומכים ומעודדים את שון בדרך שבחר.

 

 

שון ילד שבא ממקום שאין בו פחד, מה ששון רואה בחיים זה איך לנצח, גם כאשר אחרים לא מאמינים שהוא יכול לעשות את זה, הוא מאמין ועושה, ועד היום הצליח יפה.

 

תגובות

מומלצים

\