רצי חורפיש הציבו את הצפון על המפה הספורטיבית

המורה איאד סלאמה הגה ומלווה את הצעירים בקבוצת הריצה מתיכון הכפר הדרוזי חורפיש, שהפכו בשנים האחרונות למקור גאווה לבית הספר, לכפר ולעדה הדרוזית. זאת, לאחר שקבוצת הריצה רשמה הישגים מעוררי כבוד וכבשה את לבבותיהם של אוהבי הספורט ואוהבי החיים.

21.03.2023 מאת: חלא חלבי
רצי חורפיש הציבו את הצפון על המפה הספורטיבית

 

 

בי״ס תיכון חורפיש, רצים אל התהילה

 

 

הכל התחיל באפריל 2015, כשהמורה איאד סלאמה הגה את הרעיון וגמלה בליבו החלטה לעשות מעשה ולגבש קבוצת רצים מקרב תלמידי התיכון. חזון הקבוצה מלכתחילה היה נטול אופי תחרותי, המטרה העיקרית הייתה לרתום את התלמידים לפעילות גופנית ולעודד אותם לאורח חיים בריא.

 

 

 

על אף דלות האמצעים,  אך עם המון רצון ותעוזה. רצי תיכון חורפיש עלו על המסלול יחד, בשעות הבוקר המוקדמות עוד לפני תחילת יום הלימודים ובשעות הערב המאוחרות . יחד, עם הרבה הנאה, אהבה ואמונה, יצאו לכבוש את קסמי הטבע בריצות ובאימונים שהלכו והתעצמו עד שהתגבשה לה קבוצת רצי תיכון חורפיש !

 

 

 

עם האוכל בא התיאבון, הקבוצה החלה לקטוף את הפירות. התלמידים ייצגו את חורפיש בכבוד רב במירוצים ארציים והביאו המון גאווה כשכבשו את דוכן המנצחים והכרוז קרא ״מקום ראשון תיכון חורפיש, מקום שני תיכון חורפיש, מקום שלישי תיכון חורפיש״ וזה קרה בלא מעט מירוצים בארץ.

 

 

 

במאי 2017 , חצי מרתון ריגה (בירת לטביה). הרצים הרעידו ברוחם את רחובות העיר, פילחו את המסלול, וקטפו את המקומות הראשונים במקצה חצי מרתון !! ומשם הדרך להגשמת חלום המרתון נראית קרובה מתמיד.

 

 

 

 

ב-23.4.18 זה קרה ! המקום, ורשה בירת פולין. האירוע, מרתון אורלין ורשה. אחרי השקעה אמונה אימונים ואלפי קילומטרים, התלמידים הגשימו חלום, רצו ביחד עם המורה שלהם וסיימו מרתון שלם של 42 ק"מ ועוד 195 מטר.! 

 

 

 

בשנת 2019 חצי מרתון וינה באוסטריה. בשנת 2022 חצי מרתון ציריך בשוויץ.

 

 

 

 

ובימים אלה, פניה של הקבוצה לעוד אתגר מעבר לים, רצי בי״ס תיכון חורפיש בדרכם לחצי מרתון ורשה בירת פולין, שעתיד להתקיים ביום ראשון הבא 26/03/2023 .

 

 

 

 

מנהל ביה״ס השאם בדר: "בשמי ובשם צוות המורים בבית הספר המקיף חורפיש, בשם התלמידים הננו לאחל הצלחה לקבוצת הריצה שמונה שמונה תלמידים בהנהגת המאמן והמורה היוזם איאד סלאמה. תחזרו אלינו עם תמונות מהפודיום כפי שהרגלתם אותנו. אבל החשוב ביותר תייצגו אותנו בכבוד ובענווה. אוהבים אתכם ומחזיקים לכם אצבעות".


 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים

\