לימור ברנע רקדנית כובשת על כיסא גלגלים

"ראיתי תמונה מהממת, בן אדם מאוד מרשים. נפגשנו תוך שלושה ימים, הבאתי אותו קרוב אליי לקיסריה. אני תמיד שמה את כל הקלפים על השולחן, הוא חייך וקיבל את כל התנאים שלי, הגיע אליי והתחיל לבשל ומהר מאוד עברנו לגור ביחד".

19.11.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לימור ברנע רקדנית כובשת על כיסא גלגלים

צילום יחסי ציבור


לימור ברנע  מנצחת זוגיות רעילה, רקדנית כובשת על כיסא גלגלים, גרושה מגבר בריא – יוצאת לאור עם הרצאה חדשה

 

 

 

הוא טיפוס מאוד אגרסיבי, גם בשפתו וגם במעשיו. למדתי את זה רק בדיעבד, הייתי עיוורת מאהבה. הבת שלי עזבה את הבית והתגוררה אצל סבא וסבתא שלה, הוריי לא קיבלו אותו, הייתי צריכה ללכת לדיונים בבית משפט ולשחרר אותו ממעצר בכסף.

 

 

זה היה כמו בסרטים, אתה נכנס לאולם והוא יוצא עם שני שוטרים לצידו. כולו מזוקן ועם הראש למטה, אמרתי לעצמי שזה לא יכול להיות, זה לא הגבר האסרטיבי שאני התאהבתי בו. הייתי פשוט שמחה לראות אותו ונסענו ביחד הביתה. ההורים שלי לא ידעו כלום. הקללות, ההשפלות, כל זאת כשהוא גר בבית שלי. הפסקתי לדבר איתו במשך ימים ארוכים עד שהיה מתנצל והייתי מקבלת אותו, כל פעם מחדש, במשך שנים שגרנו ביחד.

 

 

אחד מהדברים החשובים ביותר שהבנתי זה לא לוותר על ה "עצמי" שלך, גם כשאתם בזוגיות חשוב לשמר את הייחוד שלך בתור אדם עצמאי ותבוני."

 

 

אמרה לנו לימור ברנע בראיונות הייחודיים שקיימנו איתה באולפן הטלוויזיה הדיגיטלי של קונטנטו נאו, בית הוצאה לאור בינלאומי בהובלת נתנאל סמריק.

 

 

הנכות הציבה את לימור בנקודות רגישות ביותר, נקודות שנשים ואימהות רבות לא נתקלות בהן בכלל במהלך חייהן. אנשים רבים, במיוחד בזוגיות הרעילה שחוותה במשך שנים ארוכות, ניצלו את הרגישות הזו לצרכים האנוכיים שלהם.

 

 

דווקא כשניסו להוריד אותה, כאשר בן זוגה קילל אותה וגנב ממנה כספים, כשהוריה ובתה המתבגרת סירבו להיכנס לבית שלה אז היא החליטה להתעשת על עצמה ולהחזיר את החיים שלה לעצמה, חזרה להיות בת אדם בפני עצמה.

 

 

היא מקווה לעורר השראה בעוד רבים שישמעו את הסיפור שלה, דרך ההרצאה, דרך סרטי הראיונות מקונטנטו נאו או אפילו דרך עמוד הפייסבוק העסקי שלימור משיקה בימים אלו לכבוד ההרצאה המלוטשת.

 

 

לפרסום הסיפור המרגש של לימור ברנע במדיה הדיגיטלית , מוזמנים לפנות ישירות אל לימור באמצעות הטלפון הנייד: 052-3730040 או ישירות להוצאה לאור, קונטנטו נאו, באמצעות הטלפון 03-5616666 או הנייד: 054-7577048

או דרך כתובת הדוא"ל: Netanel@Contentonow.com
 

תגובות

מומלצים

\