המפכ"ל במגרשי הכדורגל

המפכ״ל, יו״ר ההתאחדות ויו״ר המנהלת דנו בשיתופי הפעולה השונים בין משטרת ישראל להתאחדות לכדורגל ומינהלת הליגות. בין היתר דנו בהכנסת פירוטכניקה קרה למגרשים, שינויי חקיקה, הקמת בית משפט לטיפול באלימות בספורט, הוצאת השוטרים מהמגרשים, טיפול בתופעת ההימורים בספורט והכנסת עוד רשתות למניעת השלכת אבוקות וחפצים לכר הדשא.

26.01.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המפכ"ל במגרשי הכדורגל

יו"ר ההתאחדות לכדורגל מפכ"ל המשטרה ויו"ר המנהלת, צילום דוברות המשטרה

 

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי נפגש עם יו״ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ ויו״ר מנהלת הליגות ארז כלפון

 

 

אמש קיים המפכ״ל ישיבה עם מפקדי מרחבים ותחנות ובעלי תפקידים שונים מיחידות האח״מ, האג״מ, הייעוץ המשפטי ואג״ת בנושא הטיפול של משטרת ישראל באירועי הספורט והעמקת הקשר עם המועדונים וחוגי האוהדים. המפכ״ל הנחה את הקצינים להמשיך ולפעול לקידום הכנסת פירוטכניקה קרה לאצטדיונים ולהעמיק את הקשר עם הנהלות המועדונים בכלל ענפי הספורט וחוגי האוהדים השונים.

 

 

המפכ״ל רנ"צ יעקב שבתאי:"אירועי הספורט בישראל זוכים להתעניינות גבוהה והשתתפות של צופים רבים, דבר שמצריך ממשטרת ישראל ההערכויות בהיקפים משמעותיים של כח אדם, ניידות ודו גלגלי בכל שבוע מחדש במטרה לתת בטחון לאלפי ועשרות אלפי צופים שמגיעים לעודד את קבוצתם. משטרת ישראל קשובה כל העת לצרכי המועדונים והאוהדים איתם נפגשתי בעצמי ויחד נמשיך לעשות הכל כדי שחווית הצפיה והעידוד ימשיכו להתקיים בבטחה וללא אירועים חריגים".

 

 

"היום הותקנה באצטדיון בלומפילד רשת שתמנע את שיבוש המשחקים בהשלכת אבוקות חזיזים וחפצים למגרש. עוד רשתות דומות יותקנו בקרוב באצטדיונים נוספים. אני קורא לקהל האוהדים שלא לעשות שימוש באבוקות או בכל חפץ אחר שמסכן את הציבור והשחקנים, מה גם שחלק מאותם חפצים פולטים חומרים מסוכנים ומסרטנים שעלולים לפגוע בבריאותם של אלפי ועשרות אלפי האוהדים ביציעים. יחד אני קורא לכולם, אוהדים, בעלי מועדונים וספורטאים להצטרף לקריאה של משטרת ישראל: ׳לא לאלימות, כן לספורט'.

 

 

 

"שמחתי לפגוש את יו״ר ההתאחדות ויו״ר המנהלת ולשמוע מהם כי הם נחושים להעמקת הקשר בין ההתאחדות והקבוצות למשטרת ישראל, מתוך רצון משותף לפעול להגברת הבטחון האישי של האוהדים באירועי הספורט״. 

 

תגובות

מומלצים

\