אדהם איש הברזל סוגר שנה מעניינת במיוחד

הספורטאי שלא נח לרגע, אדהם נסר אלדין איש הברזל תושב דאלית אל כרמל, סרן במיל' שמתחרה בספורט איש הברזל בשלוש שלבים, שחיה, רכיבת אופניים וריצת מרתון, אדהם סוגר שנה עם הרבה הישגים משמעותיים בתחרויות שקיים באחרונה בדרך לתואר אלוף המזרח התיכון באיש ברזל.

31.12.2022 מאת: אמילי חלבי
אדהם איש הברזל סוגר שנה מעניינת במיוחד

 

איירונמן העולמית במרחק המלא לאיש הברזל, מקיימת בפעם הראשונה תחרות מסוג זה בארץ, בה משתתפים מתחרים מכל העולם, על תואר אלוף המזרח התיכון באיש הברזל.

 

 

אדהם השתתף בחודש שעבר בטבריה בתחרות התריאטלון למרחק חצי איש ברזל 1.9 ק"מ שחיה, 90 ק"מ אופניים, 21 ק"מ ריצה.

 

 

אדהם בהתרגשות: "זו הפעם הראשונה שמתקיימת תחרות אליפות המזרח התיכון ואיירונמן העולמית בחרה לעשות אותה בישראל, עוד צעד מדהים שלוקח את המדינה שלנו לקדמה במזרח התיכון, בתחרות השתתפו מתחרים מכל העולם וגם הגיעו מתחרים ממדינות ערב השכנות".

 

 

 

אדהם: "לי יצא אישית לשוחח עם קבוצת מתחרים שהגיעו מדובאי, כדי להשתתף, וגם להיות נוכח בטקס שבו גם נכחו אלופי עולם, שהגיעו כדי לתמוך בספורט, לתמוך בשלום, בדו קיום , ועל הדרך ליהנות וכמובן גם להתחרות על תואר אלוף המזרח התיכון".

 

 

 

אדהם: "זו התחרות משמעותית עבורי אחרי ההישג של תחרות איש הברזל המלא, שעשיתי בחודש יולי באוסטריה. ככה אני ממשיך לאתגר את עצמי ולקבוע יעדים חדשים".

 

 

 

 

אדהם: "אצלי שנת 2022 התחילה בתחרות חצי איש ברזל אילת, בה התחרינו בקור המדברי והסתיימה בקצה השני של המדינה בטבריה, עם הנוף הצפוני המהמם באמצע, הייתה גם תחרות חצי איש ברזל בנהריה בגליל וכמובן האירוע המשמעותי של איש הברזל המלא בחו"ל ( קלגינפורט אוסטריה ) ועוד תחרויות קצרות כמו תריאטלון גן שמואל, חצי מרתון דלית אל כרמל בו סיימתי מקום ראשון בקטגורית גיל".

 

 

אדהם זכה בתחרות אחרונה לסיכום שנה נפלאה של ספורט ופריצת יעדים שהסתיימה בטבריה עם תוצאה של 5 שעות ו7 דקות, תוצאה טובה מאוד והשתפרות ענקית מתחילת השנה.
 

עוד בנושא:

אדהם נסר אלדין בין הספורט לחיים האישיים

 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

1. דליה לפני 2 שנים
כל הכבוד לאדהם

מומלצים

\