להקות כלבים משוטטים בשכונות דאלית אל כרמל

"מכת כלבים, הילדים שלנו מפחדים לצאת לרחוב, הבת שלי כמעט הותקפה ע"י להקת כלבים בשכונת חלת עלי בדאלית אל כרמל", חוסר המשאבים ואוזלת היד של הרשות לטפל בכל כך הרבה חיות שנמצאות ללא פיקוח בשטחה, מביא אימה לשכונות בדליה, עבור התושבים זה איום ממשי.

13.03.2023 מאת: חלא חלבי
להקות כלבים משוטטים בשכונות דאלית אל כרמל

 

 

פורטל הכרמל והצפון מביא תמונות ועדויות של תושבי שכונת חלת עלי בפרט, עדות של תקיפת כלב של משפחה ע"י להקת כלבים משוטטים, וילדה שכמעט הותקפה ע"י להקת כלבים שנמצאת משוטטת בשכונה ולא ברור למי שייכים אותם כלבים. תושבים בשכונה סיפרו שחלק מהכלבים בלהקה שייכים לתושבי השכונה, שהם הפכו להיות חלק מהלהקה שמהווה מטרד וסכנה בשעות ערב.

 

 

אין ספק שהוטרינר של מועצת דאלית אל כרמל סלאח כבהא, עובד במרץ רב עם אמצעים דלים וללא תנאים שיעזרו לו לטפל בכל כך הרבה חיות משוטטות, חוסר המשאבים מביא למצב של חוסר אונים ולמרות הכל סלאח מתאמץ לסייע ולעזור למתן פתרונות למצוקות כל כך קשות ומטרידות עבור התושבים.

 

 

 

 

לפורטל הכרמל והצפון נודע, כי תושבים התעמתו עם הוטרינר סאלח כבהא וקיללו אותו, כי הם רואים בו אשם, בפועל מי שצריך לטפל ולתת את המשאבים זו הרשות המקומית, כי הוטרינר כל הזמן מתריע לאוזניים לא קשובות במועצה המקומית.

 

 

עד שמישהו במועצת דליה יתעורר, מתפללים שלא יקרה שום אסון והתמונות אומרות הכל.

 

 

פורטל הכרמל

תגובות

2. עמוס תמם לפני 2 שנים
אין קשר לוטרינר
1. דליה לפני 2 שנים
תופעה מדאיגה ומפחידה

מומלצים

\