בית ג'ן למען נאיף חמזה ואייוואן קבלאן

משפטם של הצעירים נאיף חמזה ואייוואן קבלאן בביה"מ לנוער בחיפה, הביא לאיחוד כולל של תושבי בית ג'ן, המהלך בא כדי לאפשר לצעירים להמשיך את החיים מבלי מכשולים עתידיים, פגשנו את המשפחות והחברים והאנשים הרבים שהגיעו לתמוך בצעירים, אין ספק שמשברים מאפשרים הידברות.

23.02.2023 מאת: חסין חלבי, שיר חלבי
בית ג'ן למען נאיף חמזה ואייוואן קבלאן

 

הדיון התקיים בבית המשפט לנוער בחיפה, בפני כבוד השופטת היאם קרוואני, שאחרי שדנה בעניינם של נאיף חמזה ואייוואן קבלאן, היא דחתה את הדיון לתאריך 16 במאי 2023. את הצעירים מייצגים עורכי הדין סאמר עלי וחמזה נאיף, ועו"ד אנגאם קנדלפת.

 

 

 

 

קבוצה גדולה של תושבים מבית ג'ן, אנשי דת, ראש המועצה ראדי נג'ם וחברי מועצה, חכ"ל עלי סלאלחה, צעירים וההורים של שני הנאשמים, הגיעו לבית המשפט לנוער בחיפה, לעמוד לצדם של שני בני הנוער, שהוגש נגדם כתב אישום חמור בגין תקיפה. הבקשה של ההגנה להקפיא את הליכי המשפט.

 

 

 

 

 

לפי כתב האישום, בתאריך 13-7-2020 בשעה 10.00 בבוקר השניים חשודים שתקפו פקחים של רשות הטבע והגנים, שהגיעו לחלק צווים להריסה מנהלית של מבנים שנבנו לא חוקית בשמורת טבע.

 

 

 

בכתב האישום צויין שנחסמה דרכם של הפקחים ע"י טרקטור ואז הגיעו למקום אנשים שהטיחו בפקחים קללות. המהומה כללה ירי באוויר וגם תקיפת שוטר במקום. המתפרעים רדפו אחרי הרכב של הפקחים כשהם רוגמים אותו באבנים.

 

 

 

אשרף חלבי וזיאד סלאלחה, מהעמותה הציבורית בבית ג'ן, מארגן ומלווה את הליכי המשפט של שני בני הנוער, יחד עם עורכי הדין סאמר עלי וחמזה נאיף, ועו"ד אנגאם קנדלפת.

 

 

 

 

שוחחנו עם עו"ד ראדי נג'ם ראש מועצת בית ג'ן, שעזב את מאבק ראשי הרשויות והעדיף להגיע לבית המשפט, לעמוד ליד שני בני הנוער. ועם חכ"ל עלי סלאלחה.

 

 

 

שוחחנו עם עו"ד סאמר עלי , שייך עלם אלדין עלי שאהין ואשרף חלבי שמלווה את המהלך.

 

 

 

בית ג'ן למען נאיף חמזה ואייוואן קבלאן

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים

\