בואו להיות חלק מנוף הבנים הנוף של כולנו

אתר אשר ימחיש לכם את החיים, כיום האתר נמצא בשיא פיתוחו והתפתחותו, אך עדיין לא תמה לה המלאכה, והדרך עודנה ארוכה, הנהלת עמותת מופיד עאמר מבקשת מהציבור לתת תרומה קטנה למען הפארק של החללים הדרוזים בחורפיש. קישור

03.12.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון

נוף הבנים עמותת דרך מופיד עאמר

 

לתרומה דרך הקישור

 

 

אתר נוף הבנים, האתר שהוקם כאות כבוד והנצחה לחללנו שנפלו במערכות ישראל, העבודה באתר יצאה לדרך לפני כשנה וחצי עם אמצעים דלים ומכשולים רבים, אך עם הרבה אהבה, אמונה, ורצון להגשים את החזון.


 

אט אט בהשקעה ובעבודה עיקשת ועם המון יזע ותעוזה, ההר קיבל תפנית והפארק תפס נוף בלב לבה של שמורת טבע שופעת חיים ובסמוך לנביא סבלאן עליו השלום.

 

 

עד עכשיו העמותה עבדה בפארק ללא תקצוב והשקיעה בפארק 3.5 מיליון ש״ח מכספי תרומות , כל זאת מבלי לפגוע במיזימם השוטפים וביעדיה של העמותה נהפוך הוא, העמותה המשיכה ואף הגבירה את מאמציהה והרחיבה את פעילותה בתחום החינוך הרווחה התרבות ועוד.

 

 

על מנת להמשיך את העבודות בפארק ולקבל את הנוף המושלם שישמש לרווחתם והנאתם של כלל המבקרים מכל הגילאים, דתיים וחילונים  תנו לנו יד ובואו לסייע לנו , בואו להיות חלק מהנוף של כולנו !! 
 

 

העמותה יוצאת לקמפיין התרמה לטובת המשך העבודות באתר. כל תרומה תעזור . זה הזמן להחזיר אהבה . בואו להיות חלק מנוף יפה ועתיד זוהר יותר !!.

 

 

עוד בנושא: פארק מופיד עאמר בחורפיש אטרקציה למבקרים בצפון

 

תגובות

מומלצים

\