תחנת הדלק זו שיטה או טעות?

תושב דליה שמתדלק קבוע בתחנת דלק במשאבת סולר בשירות עצמי, לפני חודש העביר את כרטיס האשראי, פתאום המשאבה פלטה אישור קבלה על סך 200ש ואז מתחיל הסיפור

20.06.2013 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תחנת הדלק זו שיטה או טעות?

אזרח באחת מתחנות הדלק בדאלית אל כרמל, רגע אחרי שהעביר את כרטיס האשראי שלו בכדי לתדלק את רכבו בסולר חויב בסכום של 200ש"ח.

מיד האיש פנה לעובד התחנה שהסביר ללקוח שיתכן שזו טעות ואם יחויב כרטיס האשראי שלו שיגיע ויקבל את כספו ושעובד התחנה יעדכן את הנהלת התחנה במקרה החריג שלו.

כאשר בחשבון כרטיס האשראי הלקוח חויב, הוא חזר לתחנה הציג את אישור החיוב ודרש את כספו.

העובד של התחנה ביקש מהלקוח לחזור בעוד יום יומיים עד שיברר את העניין עם מנהל התחנה ומאז התחיל הטרטור והסחבת, להגיע מחר ולהגיע מחרתיים והתחלף מנהל וסיפורים מהסוג הזה, בפעם האחרונה נאמר ללקוח שצריכים לקיים ישיבה בעניינו, כאילו נפל טיל שמחייב ישיבת הנהלה.

הלקוח: "אני מתדלק קבוע באותה תחנה ולא האמנתי שיקרה דבר כזה, התחלתי לחשוב מה זה יכול להיות? אולי זו שיטה והדבר הזה קרה בעבר עם אנשים אחרים שלא היו מודעים למקרה?, אני נוסע עם רכב סולר, בחשבונית שחויבתי מדובר על בנזין במשאבה של סולר, מה שנגרם לי מהמקרה הזה זה הרגשה של בלבול והרגשה שמישהו מנסה לעשות ממני צחוק, קרתה בעיה, למה כל הסחבת הזו? זה נותן הרגשה של חשד לדברים פליליים שלא נותנים שם טוב לתחנה מכובדת כזו".

בדקנו בתחנות נוספות בדליה אם היו תקלות מהסוג הזה. מנהל תחנה בדליה סיפר לנו שהוא ביטל את השירות העצמי בעיקר בכדי לא לאפשר לאנשים להשתמש בכרטיסי אשראי גנובים. מנהל התחנה לא מכיר בכל שנות חייו מאז שהתחיל לעבוד בתחנת דלק מקרה כזה.

הלקוח: "אחרי חודש וחצי של טרטור, הם הבינו שאני הולך לתבוע ולפרסם אז הוזמנתי לקבל את כספי בחזרה".

חברים שמתדלקים בכרטיס אשראי , שימו לב על מה אתם משלמים ואם תמורת התשלום קיבלתם תמורה?.

תגובות

3. אייל לפני 11 שנים
פשוט להפסיק לתדלק באותה תחנה.
2. עבדתי שם. לפני 11 שנים
שיטה מתוחכמת וגניבה לאור יום .
1. תושב לפני 11 שנים
לפרסם את שם התחנה

מומלצים